fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזו הפתעה מצפה למי שיגיעו לבתי הקולנוע בפורים?

במסגרת שיתוף פעולה בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל לרשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, יזכו הצופים לגלידה אישית בחינם
גלידה בהפתעה. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה מפתיע יערך במהלך חג הפורים הקרוב בין מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל ורשת בתי הקולנוע סינמה סיטי. במסגרת שיתוף הפעולה הוחלט, כי צופים שיגיעו לאחד מ – 8 מתחמי סינמה סיטי אשר פרוסים ברחבי הארץ, יקבלו גלידה בחינם.

הפעילות תיערך ביום שלישי, 7 למרץ, כשבמהלך הקרנת הסרטים ייכנסו בהפתעה דיילים/ות עם צידניות עמוסות בגלידות בן אנד ג'ריס ויחלקו לצופים גלידה במתנה.

הפעילות נערכת לרגל חשיפת הטעמים של המנות האישיות והיא כוללת קמפיין פרסומי בהשקעה הנאמדת בכ – 250 אלף שקלים חדשים. הקמפיין יערך על גבי מסכי הקולנוע של רשת סינמה סיטי. כחלק מהליך השיווק ויצירת מעטפת פרסומית תציע בן & ג'ריס במזנוני סינמה מגוון רחב של חטיפי גלידה, טילונים ומנות גלידה אישיות עם כפית במוצר, במחירים מיוחדים.

רועי דון, סמנכ"ל השיווק של חברת בן & ג'ריס ישראל: "שיתוף הפעולה עם רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי, היא הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר בין צופי הקולנוע למותג. אנו רואים בשנים האחרונות ביקושים גבוהים למוצרי בן אנד ג'ריס במזנוני בתי הקולנוע, ברחבי הארץ". עוד אמר: "נוכחנו לדעת כי השילוב בין צפייה בסרט בקולנוע לבין אכילת גלידה פרימיום אישית מייצר חווית צפייה מושלמת".

אבי אדרי מנכ"ל סינמה סיטי: "אנו גאים להמשיך ולספק לקהל הצופים בבתי הקולנוע את חווית הצפייה הטובה ביותר והפעם היא גם מפתיעה וטעימה במיוחד".

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות