fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי תמונות העירום שעוררו סערה, שיר אלמליח ממשיכה לחשוף

הדוגמנית שיר אלמליח, שלאחרונה עוררה סערה בעקבות תמונות העירום ששחררה כשהיא עוטה על גופה גרביון רשת בלבד, הגיעה להשקת הקליניקה החדשה של ד"ר להבית אקרמן, וחשפה את התגובות שספגה בעקבות התמונות, על תכניותיה המקצועיות, על המעבר לעיר אחרת ועל השמועות על מערכת היחסים החדשה
אלמליח וד"ר אקרמן בהשקה. צילום: רמי זרנגר

הדוגמנית שיר אלמליח הגיעה לאירוע חגיגי לרגל השקת הקליניקה החדשה של ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ולאסתטיקה, בהרצליה פיתוח.

האירוע החל בקוקטייל חגיגי וקבלת פנים, כיבוד קל ומנות פינגר פוד. המוזמנים התנסו בטיפולים החדשים שמציעה הקליניקה ובמכשור המתקדם בעולם ונחשפו שיטות טיפול חדשות.

מי שעוד הגיעה לחוות טיפולי זוהר היא הדוגמנית שיר אלמליח, שלאחרונה עוררה סערה בעקבות תמונות העירום ששחררה כשהיא עוטה על גופה גרביון רשת בלבד. על התמונות היה אמון הצלם שי פרנקו. אלמליח סיפרה כי אחרי פרסום התמונות היא הבינה עד כמה הציבור רגיש לתמונות מסוג זה וכי כמעט ואין מקום לאומנות גוף.

עוד חשפה אלמליח כי בימים אלה היא עולה עם תכנית רדיו חדשה: "מאמינה באהבה", המשודרת מידי שבוע ברדיו ירושלים. במסגרת התכנית תחשוף אלמליח טראומה אישית שלה בזוגיות רעילה שהייתה לה ושעדיין לא סופרה. כמו כן, תחל בסבב הרצאות חדש ברחבי הארץ על העצמה אישית, אהבה וזוגיות.

כשנשאלה על מערכת היחסים, שפורסמה לאחרונה, עם עיתונאי חדשות ערוץ 12 גלעד שלמור, הסבירה: "אנחנו חברים מאוד טובים, אני לא רוצה להיכנס על טיב היחסים ביננו, זה לא עניינו של אף אחד".

לאחרונה הספיקה אלמליח להעביר את עצמה ואת ילדיה רפאל וגבריאל לדירה חדשה בקריית אונו. אלמליח אמרה על המעבר: "משנה מקום משנה מזל. אני בטוחה שכל שינוי מביא לפריחה" .

ד"ר להבית אקרמן  פתחה את האירוע ואמרה: "אני נרגשת לפתוח בפניכם את הקליניקה החדשה שלי המציעה מגוון רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה עם המכשור המתקדם בעולם, כשיופי טבעי זה המוטו המנחה שלי".

בסיום האירוע, נכנסה אלמליח לאחד מחדרי הטיפולים על מנת להתנסות במכשור החדש בקליניקה, התנסתה וגם קיבלה מתנה: מארז של מוצרי הטיפוח של ד"ר אקרמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות