fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: סיוט ברחוב אפרים

לתושבי הרחוב אין חיים קלים בארבעת החודשים האחרונים. עבודות התשתית רחבות ההיקף משבשות את שגרת חייהם. העירייה: "זה יסתיים בספטמבר"
שגרת החיים השתבשה לגמרי" העבודות ברחוב אפרים | צילום: דיירי הרחוב
שגרת החיים השתבשה לגמרי" העבודות ברחוב אפרים | צילום: דיירי הרחוב

זה ארבעה חודשים שברחוב אפרים בקרית ביאליק מתבצעות עבודות תשתית רחבות היקף, הפוגעות באיכות חייהם של התושבים. תושבת הרחוב, ששמה שמור במערכת, טענה בשיחה עם "הד הקריות", כי לדיירים אין למי לפנות על מנת לקבל תשובות בנוגע להתקדמות העבודה. "העבודות ברחוב התחילו לפני פסח, יש זמן תחילת עבודה, אבל אין זמן סיום".

בטרם החלו העבודות, קיימה העירייה שיחה עם הדיירים ופרשה בפניהם את ההשלכות של העבודות על אורח חייהם. לטענתם, מאז אותה השיחה, אין להם עם מי לדבר. "אם היינו רואים שעובדים מדי יום והיו מעדכנים אותנו בשינויים, אף אחד לא היה בא בטענות. כרגע הם עובדים שלושה לילות בשבוע, ואנשים לא יכולים לישון בלילות", אמרה אותה אישה, "שברו את המדרכות, והאנשים המבוגרים לא מצליחים ללכת. לא ניתן להיכנס לחנויות, ואם לא די בכל אלה, גם מחלקים דוחות למי שלא חונה במקום הנכון".

בשיחות הראשוניות נאמר לדיירים, כי העבודה תימשך עד חודש יולי. אנחנו כבר ביולי, והדיירים לא רואים אור בקצה המנהרה. "פנינו לעירייה והפנו אותנו לוועדה לבניין ערים. הם הבטיחו לחזור אלינו, אנחנו עדיין מחכים. לא נראה לנו שהעבודה קרובה לסיום", אמרה תושבת הרחוב.

מעיריית קרית ביאליק נמסר בתגובה: "פרויקט פיתוח מטבעו מייצר אי נוחות זמנית לתכלית ראויה. העבודות אמורות מלכתחילה להסתיים ב-15 בספטמבר והנחת העבודה היא שיסתיימו עוד לפני כן".

"שברו את המדרכות והאנשים המבוגרים לא מצליחים ללכת" צילום: דיירי הרחוב
"שברו את המדרכות והאנשים המבוגרים לא מצליחים ללכת" | צילום: דיירי הרחוב

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות