fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק מתחדשת בשלטי רחוב מוארים

שכונות העיר חולקו לאשכולות, כשלכל אשכול צבע אחר. צבע השילוט יותאם לצבע השכונה
שילוט רחוב חדש ליד בית הספר מיתרים בשכונת נאות אפק | צילום: דוברות העירייה
שילוט רחוב חדש ליד בית הספר מיתרים בשכונת נאות אפק | צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק החלה בפרויקט החלפת שלטי רחוב ברחבי העיר. הפרויקטהחל כפיילוט בשכונת נאות אפק המוקמת בימים אלו ובשכונת סביניה הוותיקה לארוך הרחוב הראשי קרן היסוד. העמוד הייחודי עליו הותקנו שלטי הרחובות מאפשר בעתיד להתקין עליו גם שלטי פרסום, בהם תוכל העירייה להשתמש על מנת ליידע את התושבים על אירועי תרבות שונים. העירייה החליטה לחלק את שכונות העיר לאשכולות, כאשר כל אשכול קיבל צבע אחר, ובהתאם לכך גם צבע השילוט ישתנה משכונה לשכונה ויזוהה עימה.

בימים האחרונים הוצבו שלטים חדשים לאורך רחוב קרן היסוד בהצטלבות עם הרחובות רחל, השקדים, האלונים, התאנים ורחוב שמעון. לאורך הרחוב נעמי שמר בנאות אפק הוצבו השלטים בהצטלבות עם הרחובות יפה ירקוני, שושנה דמרי, אהוד מנור ועוזי חיטמן.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "החלטנו לחדש את שלטי הרחוב ולהחליפם בשילוט מואר, מודרני ובטיחותי, על מנת לאפשר לנהגים החולפים על פני השלטים לראות את שמות הרחובות גם בחשכה. קרית ביאליק שואפת להיות עיר ירוקה הדואגת לאיכות הסביבה, לכן הצבנו את השלטים החדשים על גבי עמודים מודולריים, שעליהם מותקנת מערכת סולרית שלא מצריכה חיבור העמוד למערכת החשמל. בימים אלו אנו עמלים על הכנת מפת העיר החדשה שתכלול את השכונות המזרחיות. גם במפה זו נציין את שכונות העיר כאשכולות בצבעים השונים בהתאם לצבע השלט שנבחר לאותה השכונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות