fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזדמנות לדירה של דר נופרים במשכנות אמנים

החברה החלה בשיווקו של המגדל השלישי בפרויקט היוקרה המבוקש NOFAR ARTOWER. בהיצע: דירות של חמישה ושישה חדרים * בואו להתרשם מארבע הדירות לדוגמה
מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER במשכנות אמנים | הדמיות: LUMO
מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER במשכנות אמנים | הדמיות: LUMO

סיפור ההצלחה הגדול של הקריות. לאור הצלחת שני מגדלי היוקרה הראשונים, החלה הבנייה והמכירה המוקדמת של המגדל השלישי והאחרון בפרויקט של דר נופרים במשכנות אמנים בקרית מוצקין.
הפרויקט הכי מבוקש בקריות מציע את הדירות הכי גדולות במשכנות אמנים בשלושה מגדלי יוקרה. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל אברי פישר הנמנה עם האדריכלים המובילים בארץ בתכנון מגדלי יוקרה.
תמהיל הדירות כולל דירות של חמישה ושישה חדרים ענקיות ויוקרתיות של 145-125 מ"ר עם מרפסות של 44-22 מ"ר. נוף הים נשקף ממרבית הדירות. כמו כן, בכל בניין מספר דירות של שלושה חדרים. בואו להתרשם מארבע הדירות לדוגמה, שעוצבו על ידי אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי, שעיצבה מגדלי יוקרה בתל אביב, מהלובי המדהים, ממועדון הדיירים היוקרתי ומחדר הכושר הפרטי לדיירים בלבד שעוצבו על ידי המעצבת הידועה איריס קאופמן. נותרו למכירה דירות יוקרה בקומות הגבוהות במגדל הראשון – NOFAR ARTOWER. האכלוס בתוך שלושה חודשים. במגדל השני – NOFAR ARTOWER האכלוס יתבצע באוקטובר 2020. הצטרפו למאות המשפחות שכבר בחרו נכון.

ממשיכים עם ההטבה הבלעדית
גם במגדל השלישי והאחרון ממשיכה חברת דר נופרים עם ההטבה הבלעדית: בוחרים דירה בפרויקט NOFAR ARTOWER ומקבלים מיליון שקלים הלוואת גישור ללא ריבית והצמדה, וכך אתם חוסכים את מדד תשומות הבנייה, והדירה שלכם. במקביל, אתם מוכרים את הדירה הישנה בלי לחץ ובמחיר מיטבי ומחזירים את ההלוואה שנה אחרי קבלת הדירה החדשה.
חברת דר נופרים שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר עם תכנון קפדני וחשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים. מהחברה נמסר: "במסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר, ובגדול – הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של תל אביב".
גם מגדל היוקרה השלישי מאופיין, כמיטב המסורת של דר נופרים, בסטנדרט בנייה גבוה, השקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים. יוקם בו חדר כושר מפואר ומאובזר, שיכלול את המכשירים המתקדמים ביותר מתוצרת חברת Technogym. חדר הכושר תוכנן על ידי בני גוז, ממייסדי ומובילי ענף מועדוני הבריאות והכושר בישראל ב-37 השנים האחרונות. בעברו ייעץ גוז למיטב הפרויקטים בארץ, וסייע, בין היתר, בתכנון מועדוני הכושר בפרויקט BLUE, מגדלי W, מגדלי מנהטן, פרויקט פלטניום, מאייר על רוטשילד, בתי מלון מובילים בארץ ועוד רבים וטובים.
בנוסף, יכלול המגדל השלישי לובי מפואר בעיצוב ארכיטקטוני יוקרתי וברמת גימור של לובי בבתי מלון מהיוקרתיים ביותר, מועדון דיירים ואירועים גדול, לובי קומתי מפואר וחניון תת קרקעי, כאשר לרוב הדירות שתי חניות. פיתוח השטחים הציבוריים מתוכננים ומעוצבים על ידי חברת אדריכלי נוף, המובילה בתחומה.
כל הדירות בפרויקט מאופיינות בתכנון קפדני, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד, הכולל, בין היתר, מטבח מפואר, שתי מערכות מיזוג מיני מרכזיות מושלמות בתוך הדירה, מערכת בית חכם בכל דירה, מצלמות אבטחה במעגל סגור בלובי הראשי וברחבה המשותפת ועוד. מגדלי היוקרה נבנים בסטנדרט בנייה גבוה ביותר. במהלך הבנייה מבוצעות בדיקות בקרה של מכון התקנים הישראלי.
שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים".

על חברת דר נופרים
חברת הבנייה דר נופרים בע"מ היא חברה משפחתית בבעלות פרטית של רפי ושרית בן משה ודליה ושלום דקל. היא הוקמה לפני כ-20 שנה וצברה במהלך שנות קיומה ניסיון רב בייזום לצד בנייה ושיווק של מאות יחידות דיור בקריות.
מיום הקמתה, מתמחה חברת הבנייה דר נופרים בע"מ בבניית בתי מגורים ייחודיים, הן בבנייה רוויה והן בבתים צמודי קרקע. הפרויקטים של החברה מאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הדירות מציעות מפרט עשיר ויוקרתי יחד עם מרחבי מחיה שתוכננו כדי להתאים למשפחות השמות דגש על מרחב פנים המותאם הן לצורכי ההורים והן לצורכי הילדים.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]שיווק הפרויקט מתבצע מתוך 4 הדירות החדשות לדוגמה ברחוב ש"י עגנון 10 במשכנות האמנים בקרית מוצקין ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים בע"מ". פרטים נוספים בטל': 3034*[/box]

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות