fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: ירידה של כ-50 אחוז בעבירות הוונדליזם

בעירייה מסתמכים על נתוני המשטרה ומוסיפים כי בעבירות הרכוש חלה ירידה של 17 אחוז ובעבירות התפרצות – ירידה של 24 אחוז
ועדת האכיפה בקריית אתא | צילום דוברות העירייה
ועדת האכיפה בקרית אתא | צילום דוברות העירייה

בשבוע שעבר התכנסה ועדת האכיפה העירונית בקרית אתא במסגרת תוכנית "עיר ללא אלימות". הוועדה כללה את נציגי העירייה ומנהלי המחלקות, ביניהם יהודית מלכא, מנהלת יחידת האכיפה, יו"ר הוועדה עו"ד אלי ניר, נציגי המשטרה, ביניהם מפקד נקודת השיטור פקד ליאור חן, נציגי הפיקוח העירוניים, נציגי החינוך הבלתי פורמלי – רשת המתנ"סים העירונית ומרכז הנוער והצעירים, נציגי סיירת ההורים ומנהלי החטיבות והתיכונים בעיר.

במפגש נערכה סקירה של הפעילויות השונות בתחום האכיפה בדגש על מניעת אלימות וונדליזם, הגברת האכיפה בכל העיר הכוללת התקנת מצלמות נוספות ומערכות כריזה בגנים הציבוריים, הוספת ניידות ופקחים, סיורים רגליים ועוד.

על פי נתוני המשטרה לסיכום השנה החולפת, בקרית אתא חלה ירידה משמעותית של כ-50 אחוז במספר עבירות הוונדליזם בעיר. במהלך חופשת הקיץ תוגברה פעילות האכיפה, ובשנתיים האחרונות נרשמה ירידה משמעותית בתלונות התושבים על ונדליזם ורעש במיוחד בקרבת גנים ציבוריים.

בנוסף, על פי נתוני המשטרה חלה ירידה של 17 אחוז בעבירות הרכוש וירידה של 24 אחוז בעבירות של התפרצות. בשנת הלימודים שהחלה השבוע יושם דגש על נושא הרכיבה על אופניים חשמליים תוך שימת דגש על הסברה בבתי הספר, איסור הגעה לבתי הספר עם האופניים ותהליך חינוכי שיתופי עם ההורים.

פקד ליאור חן: "מהרגע שבו החל לפעול בעיר מודל השיטור העירוני הוא הפך במהרה למודל ארצי גם עבור רשויות אחרות הודות לשיתוף פעולה מלא עם הרשות המאפשר לנו לתת להיות מעורבים בקהילה, לתת מענה מיידי ולהגיב לאירועים שונים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות