fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריתיים התאומים בהופעה חיה

אוהד ונתי מורדוך, תקליטנים תאומים (צילום: דורון גולן)
אוהד ונתי מורדוך, תקליטנים תאומים (צילום: דורון גולן)

כבר בגיל בר המצווה החלו אוהד ונתי מודרוך, 33, לתקלט במסיבות הכיתה שהיו אז ודי מהר מצאו עצמם מאוהבים בעמדת הדי-ג'יי ובעידוד המשפחה המשיכו השניים לתקלט במהלך תקופת נעוריהם במסיבות ומועדונים ובגיל 17 הספיקו להיות תקליטנים בחתונה. "אהבנו מוסיקה ואהבנו להיות במרכז העניינים, תמיד חיפשנו במה להופיע. כשהתגייסנו המשכנו לתקלט" הם מספרים "נכנסו גם למועדונים ואנשים הכירו אותנו והזמינו אותנו עד שבשלב מסויים החלטנו להפסיק עם העבודה בימי שישי מתוך אמונה שיש מספיק ברכה בימי השבוע ואין צורך בכסף של ימי שישי".

אוהד ונתי מורדוך, תקליטנים תאומים (צילום: דורון גולן)
אוהד ונתי מורדוך, תקליטנים תאומים (צילום: דורון גולן)

נתי, שגדול מאוהד בשלוש דקות, נשוי ואב לשניים, מתגורר בקרית אתא ואוהד נשוי ואב לשלושה מתגורר בקרית ביאליק. מאז שנכנסו לעסקי המוסיקה השניים עובדים יחדיו וכיום הם גם מפיקים מוסיקליים ובעלי אולפן הקלטות. "ההורים תמכו בנו מההתחלה. אמא הייתה מתעוררת בשלוש לפנות בוקר כשהיינו חוזרים מהעבודה כדי להתעניין איך היה והמשפחות שלנו התרגלו לאורח החיים שלנו שנסוב סביב מוסיקה ותקליטנות באירועים".

השניים מספרים על השינוי שחל בעולם החתונות ואומרים כי "היום החתונות זה כמו קיבוץ גלויות. אנחנו רואים את כל העדות והתרבויות, כולם עם כולם בסלט אחד גדול. זה מאתגר אותנו כתקליטנים כי אנחנו צריכים להמציא עצמנו מחדש כל יום כדי שנוכל לשמח קהל מורכב. האנרגיה שזורמת מהקהל מזינה אותנו ואנחנו מחזירים אותה לקהל, זה הכי כייף לשמח אנשים ולנתק אותם לכמה שעות מהצרות של היום-יום. המוסיקה מחברת את כולם"

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או בדוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות