fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קו ייעוץ משפטי לנפגעי קורונה בקריות

לראשונה ייעוץ משפטי לנפגעי קורונה בקריות, עסקים ואזרחים גם יחד, במסגרתו ינתנו שירותים ייעוצים וטיפול מיידיים
ייעוץ משפטי לנפגעי קורונה בקריות | עו״ד בתאל מנור
ייעוץ משפטי לנפגעי קורונה בקריות | עו״ד בתאל מנור

עו״ד בתאל מנור, פתחה מחלקה ייעודית וקו ייעוץ משפטי – לנפגעי קורונה. לראשונה בקריות מיזם משפטי שיסייע לנפגעי הקורונה עסקים ואזרחים גם יחד, במסגרתו ינתנו שירותים ייעוצים וטיפול מיידיים בחייבים בהוצאה לפועל או חדלות פירעון, ביטול עיקולים, הליכי גביה, הגבלות רישיון נהיגה, וייעוץ לעובדים ומעסיקים במשק.

כמו כן עו"ד מנור יזמה קבוצת וואטסאפ פתוחה לקהל הרחב שבמסגרתה עו"ד מנור ביחד עם רואה חשבון מוסא גריס, עו״ד ניר ברקון וצוות משפטנים, נותנים מענה וייעוץ ללא עלות לשאלות האזרחים בנושאים הכלכליים בצל הקורונה. בכדי לעזור לתושבי האזור, ייעוץ משפטי לנפגעי קורונה בקריות יכול לתת מענה לתושבים רבים בנוגע לכל בעיה שנוצרה עקב משבר קורונה, השירות הוא לכולם, שכירים, עצמאיים ומעסיקים במשק.

עו״ד מנור: "גם במשבר הנוכחי יש כלים, הטבות וזכויות לנצל כדי לצלוח את התקופה. כמו כן תכנון מקדים של צעדים כלכליים עתידיים יציל את העסק או האדם הפרטי ממצב של גביה אגרסיבית ע״י נושים. ארצנו למודת משברים, עסקים מאז ומתמיד ידעו עליות ונפילות, יחד עם זאת המשבר הנוכחי לא נראה כמותו בעבר, בעזרת ייעוץ משפטי וכלכלי מקצועי, יש ואפשר להיחלץ מקריסה כלכלית, עסקית ופרטית ויש סיכוי לצלוח את המשבר תוך מזעור הנזק".

קישור לקבוצת ייעוץ:
https://chat.whatsapp.com/LbJWAgDSfiGDdXQkTipE1a

פרטי משרד ליצירת קשר:
לחץ על הקישור על מנת להיכנס לכרטיס הביקור של בת אל מנור | משרד עורכי דין https://greenbook.co.il/card/9729/14590

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות