fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קולנוע: קומדיית אקשן חדשה עולה היום למסכים

אלי קונווי היא סופרת שקטה ומופנמת שכותבת ספרים מלאי אקשן על מרגל על בשם ארגייל. אבל אז מתברר שהמציאות והסיפורים שלה מתערבבים זה בזה ומכאן מתחילה הרפתקה חובקת עולם
עכשיו בקולנוע. ארגייל צילום: יח"צ

הסרט "ארגייל" הוא קומדיית האקשן המפתיעה של השנה עטורת כוכבים מאת הבמאי מתיו ווהן (קינגסמן, אקס מן) עם הנרי קאביל (ליגת הצדק, המכשף, משימה בלתי אפשרית), ג'ון סינה (מהיר ועצבני 10), סמואל ל. ג'קסון, סם רוקוול, ברייס דאלאס הווארד (עולם היורה), בריאן קרנסון (שובר שורות) ועוד.

הסרט מספר על אלי קונווי, סופרת מופנמת בעלת דמיון מפותח שאוהבת חיים שקטים ושלווים ושונאת הרפתקאות, בדיוק ההיפך מגיבור ספרת רבי המכר שלה – מרגל העל, ארגייל.

אבל כשאלי מגלה שארגייל הוא מציאותי והסיפור שלה מתגלה כמשהו אמיתי, היא הופכת לנכס מודיעיני חשוב וגם יעד למתנקשים במזימת ריגול בינלאומית.

ספריה אומנם מלאי אקשן וחובקי עולם, אבל במציאות היא בכלל מעדיפה לבלות את הערב בביתה מול המחשב ולהתחכך בחתול שלה.

אבל אז המציאות והסיפורים שלה מתערבבים ומתחיל האקשן כשהמרגל

ארגייל לוקח את אלי למקום מסתור שם היא פוגשת קבוצה של מרגלים אמיתיים שמספרים לה שכל מה שהיא כותבת מתברר כמציאותי והם מקווים שבעזרתה הם יוכלו לדעת מראש מתי תהיה המתקפה הבאה ומתחילה הרפתקה מסביב לעולם בחיפוש אחר מטמון מסתורי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות