fbpx

המיניונים חוזרים: הלהיט הקולנועי החדש של הקיץ

המיונים חוזרים בסרט חדש, ועם כל הדמויות האהובות. אלא שהפעם, לגרו, הנבל הכי אהוב בעולם, מצטרף תינוק חדש וגם עימות מול נבל שחוזר מהעבר. רומי פרבר הייתה בהשקת הסרט ונהנתה מכל סצנה
בא למשפחה תינוק חדש. גרו, אליס והבייבי צילום: טוליפ אנטרטיינמנט

המיונים חוזרים עם עוד סרט קולנוע משעשע שיפיג לכם שעה וחצי של כיף והנאה. הנוסחה הקבועה עובדת גם הפעם: קרב מול נבל על מרושע

– מקסים לה מאל, אויבו של גרו עוד מימי בית הספר. אל המיונים האהובים וגרו ומשפחתו – אשתו לוסי והבנות המתוקות: מרגו, אדית ואגנס, מצטרפים דמויות חדשות, מצחיקות ומסתוריות. אחד מהם הוא תינוק חדש, בנו של גרו.

לאורך כל הסרט, נשמעו צחוקים בלתי פוסקים מהצופים, גם של הילדים וגם מצד המבוגרים יותר. מה שאומר שהדינמיקות בין הדמויות יחד עם התמימות המיניונית, יוצרת קסם בכל סצנה.

גרו, הנבל הכי אהוב בעולם, רוצה רק קצת אהבה מבנו התינוק, וזה לא קל. במיוחד כשבמקביל הוא נאלץ להתמודד מול אויב מהעבר, שבורח מהכלא ורוצה לנקום בגרו ובמשפחתו. בינתיים, גרו ומשפחתו נאלצים להסתתר תחת זהות בדויה, לפחות עד שהנבל מהעבר יוכנס שוב מאחורי סורג ובריח.

בעלילה המרכזית יש כמובן גם תפניות לא צפויות עם סצנת סיום מפתיעה במיוחד שמחזירה אותנו אל העבר.

פסקול הסרט מעולה, ומותאם לעלילה ולאווירה.

לסדרת המיניונים יש קסם מיוחד שכל המשפחה תיהנה ממנו, ואם אתם רוצים לברוח מהאוויר המהביל והחם שבחוץ ומחפשים אטרקציה ממוזגת, האופציה של הסרט יכולה בהחלט להתאים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות