fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי! תמיר חיטמן על נועה קירל "כוחה של אמונה" (וידאו)

רגע לפני שנועה קירל תעלה על במת האירוויזיון, תפסנו לשיחה את האיש שגילה אותה, תמיר חיטמן. אם שם המשפחה מצלצל לכם מוכר אז נזכרתם נכון, תמיר הוא אח של אוהד וענת חיטמן.
תמיר חיטמן | צילום ינאי מורדי
תמיר חיטמן | צילום ינאי מורדי

רגע לפני שנועה קירל תעלה על במת האירוויזיון, תפסנו לשיחה את האיש שגילה אותה, תמיר חיטמן. ֿ

חיטמן הוא האח של אוהד וענת חיטמן. שני מוזיקאי על, אוהד הוא אוטוריטה בתחום מחזות הזמר בישראל. הוא פיצח את הגן הישראלי. מרגש לראות את החיים שלו על במת תיאטרון הבימה וחיפה. ואחותו ענת הזמרת והיוצרת האמיצה והחזקה. מופיעה בלי הפסקה, מקליטה שירים מתוך נשיות אמיתית ורגישה. האחיינים של עוזי חיטמן ז"ל האגדה ישראלית. הרוח הטובה של ארצנו, כמו שהבנתם נכון, המוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

חיטמן, בוא תספר לי על עצמך:

"אני אבא של גידי ואיתן התאומים, הנס הגלוי שלי ושל בן זוגי יניר, מנהל אומנותי בתחום המוזיקה, עובד בתחום מעל 20 שנים. אחרי לימודי music Managment בפאריס חזרתי לישראל והתחלתי לכתוב ולהלחין לאומנים מובילים בפופ הישראלי: מירי מסיקה שמעון בוסקילה ועוד רבים וטובים, המשכתי אל עולם התוכן והטלוויזיה, בהתחלה כחלק מצוות ליהוק מוסיקלי בכוכב נולד אח"כ המשכתי לנהל מוזיקלית את האקס פקטור עונות 1-2-3, חלק מהאומנים הצעירים והמוכשרים שעברו תחת ידיי: עדן בן זקן, אבי אברומי, האחיות כרכוקליי, ם רפאלי, עדן אלנה, מאי ספדיה ועוד. יעצתי מוסיקלית לתוכניות נוספות (במיוחד מופעים) גאט טאלנט. במקביל עבדתי עם שחקנים צעירים על הקול שלהם-חן אמסלם, עמית רהב, מיכאל גבעתי ועוד.

במקביל לעבודה בטלוויזיה התחלתי לעבוד עם מוסיקאים צעירים בתחילת הדרך. יצרתי איתם ועבורם את המקפצה המקצועית לשלב הבא. ניהלתי מוסיקלית את התכנים ברשת, בחירות שירים, הקלטות באולפנים, קריאטיב . נועה קירל בת טיפוחיי עבדנו צמוד בין השנים 2013-2019. אני עובר דרך יפה ומרגשת עם חברה צעירים מוכשרים שמכניסים אותי לעולמם המוזיקלי. שיר זוארץ עילאי צ׳פמן, רועי סנדלר. יש המון אנשים מוכשרים סביבי. זכיתי להיות חלק מרגעים מרגשים בחיים של אחרים. זו ברכה.

איך נוצר הקשר עם נועה קירל?

"כשהתחלתי לעבוד באקס פקטור לפני עשור, קיבלתי טלפון מאמיר קירל (אבא של נועה) הוא אמר שהוא שמע עליי והוא רוצה רק אותי איתם. סיפר על הגיל של נועה וישר נבהלתי כי היא בקושי הייתה בת 12. ניסיתי לשים את זה בצד בעדינות אבל אמיר אמר לי, רק חמש דק. תקשיב לילדה. אם תגיד לי שלא, אז אני אשחרר ממך. פעם אחת הוא פשוט הגיע איתה. אחרי חמש דק הבנתי. יש לנו פה יוניקורן!

התחלנו לעבוד, ראיתי ילדה ביישנית, שקטה, כשמתחילים לנגן היא פשוט יוצאת מעורה והופכת לאומן חד פעמי.

התחלנו לדבר על הוצאת שירים, בהתחלה שלחתי אותה לכל מיני סוכנויות כמו add שלא רצו בגלל הגיל כולם היו זהירים, חשבנו על כיוונים מוזיקליים.

נועה אמרה שהיא רוצה כמו ווילו סמית (הבת של השחקן ויל סמית), אז היינו עובדים על קאברים  בהתחלה. נגיד היה יוצא שיר חדש. באותו יום כבר קאבר שלה באינסטגרם. נועה צמחה באינסטגרם .הייתה מהירה והגיבה לטרנדים וישר לקחה את זה אליה.

תספר לי משהו שאף אחד לא יודע על קירל

"ששום דבר לא יכול לעכב אותה. גם לא טילים, פעם עבדנו אצלי ופתאום אזעקה. ובום. התפוצץ טיל מתחת לבניין! נראה לי יש לי אפילו תמונה שלנו מהחדר מדרגות, חכי אני מחפש רגע.

נועה קירל ותמיר חיטמן | צילום פרטי
נועה קירל ותמיר חיטמן | צילום פרטי

אז למה זה נגמר בסוף ואתה היום לא חלק מהמשלחת לאירוויזיון?

"כל אחד עובר דרך מיוחדת בחיים, אני זוכה להדליק את הנר, ונועה היא כבר אש חיה! המקומות שאני מתפתח אליהם בחיי, הם לא בהכרח המקומות שהיא מתפתחת יודעת. שאני שם איתה וגאה בה ומתרגש עד אין סוף. אתמול בלילה קשקשתי עם אמיר. מאוד מרגש."

אתה הפגשת בין נועה לרוברטו?

"אבא שלה הפגיש אותה עם רוברטו. אני איש הרעיונות והויג׳נים".

איזה מקום לדעתך נועה תגיע באירוויזיון?

"ברור שראשון. הם לא יודעים מה היא הולכת לעשות שם. היא תחרפן את אירופה, תחשבי איך כולנו התחרפנו כשראינו אותה פעם ראשונה. אז עכשיו? ברור שיעופו עליה."

עם איזה אומן היית רוצה לעבוד בארץ?

"הרבה פעמים הציעו לי לבוא לנהל רפרטואר לאומנים שכבר עשו סיבוב מוצלח ומנסים לחדש קשר עם הקהל. הריגוש אצלי במוסיקה הוא לשמוע ולראות ראשון ולהצית את האש, שכולם יהנו מהפוטנציאל שאני רואה לנגד עיניי.

״יש כמה אומנים צעירים מאוד שרציתי לעבוד איתם אז פשוט התחלתי. לדוגמא יש מפיק מוסיקלי וכותב מהמוכשרים שפגשתי בחיי, ילד בן 16 בשם יונתן סגל. אם אתם רוצים לשמוע את העתיד שלכם תקשיבו לו. יש את ליאן כוזהינוף שעובדת על הרגש הישראלי והאותנטי עכשיו יצרנו עם Ron b כמה להיטים לקיץ שירימו אותנו. יש את תום שנייד שהוא מוזיקאי אקטיביסט שעושה מוסיקה קווירית הכי אמריקה בישראל. עכשיו לגאווה אנחנו מוציאים דואט עם כוכבת נוער מוזיקלית."

אז אפשר להגיד שיש לך את הנועה קירל הבאה?

"נועה קירל היא כבר נועה קירל של כולנו. יש לי אנשים שהם עושים מוזיקה על טורבו והכי גבוה שיש. נועה פה כבר עשר שנים. אם נעשה דואט עם נועה בעשור הקרוב זה כבר יהיה מצוין"

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"ממשיך בשיתופי פעולה אומנותיים, מוסיקליים ומסחריים עם אומנים. החיבור שלי generation  לזה הוא חזק.
משער שאחד הבנים שלי, גידי, שהוא תופעה מוזיקלית. מה שהוא שומע בגיל שבע לא שמעתי בגיל 17. בטח אחיינית שלי אוה (הבת של אוהד אחי) תעבור מסע מעמיק בעולם הזה, אשמח להיות לידם, כמו שאח שלי כתב שיר למחזמר שלו ״השנה היפה בחיי ״מיקי קם שרה את זה: ״המשפחה מעל הכל״.

מה אתה היית שואל את עצמך שלא שאלתי ואתה רוצה שנדע?

"מה התוכנית טלויזיה שיצרה חיבור עמוק בינך לבין יניר בן זוג שלך לפני 13שנים?"

והתשובה? 

"היפה והחנון, חייבים להחזיר את זה, למרות שב-2023 זה לא היה עובר חלק בגרון לאנשים, נראה לי רצו אבל תחשבי כל מילה שניה שם זה שיימינג ברשתות. נראה לי נשאיר את זה לזיכרון מתקתק מהעבר.

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות