fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אייל מזעקי היה "עסוק בלהסתיר" במשך 17 שנה.

אייל מזעקי הוא גדל בבית דתי בישוב הקהילתי מרחב-עם שבנגב והתחנך בחינוך התורני. את האהבה שלו למוזיקה הוא גילה על הדוכן בבית הכנסת התימני, כשסלסוליו היו מכניסים את השבת מדי שבוע. הוא למד לנגן בגיטרה, פסנתר ותופים בילדותו, בין 7 בני משפחתו אשר כולם עוסקים במוזיקה.
אייל מזעקי
אייל מזעקי

אייל מזעקי גדל בבית דתי בישוב הקהילתי מרחב-עם שבנגב והתחנך בחינוך התורני. את האהבה שלו למוזיקה הוא גילה על הדוכן בבית הכנסת התימני, כשסלסוליו היו מכניסים את השבת מדי שבוע. הוא למד לנגן בגיטרה, פסנתר ותופים בילדותו, בין 7 בני משפחתו אשר כולם עוסקים במוזיקה.

בגיל 17, לאחר שיצא בשאלה, אייל יצא מהארון כהומו והחל לכתוב שירים. לאחר היציאה מהארון הוא בחר לגשת לטיפולי המרה, שכצפוי הביאו לדיכאון ותסכול רב. הוא עזב אותם בסערה ויצא לדרך חדשה, מוארת, וחופשיה. הוא נוהג לעסוק בשיריו, אותם הוא גם מלחין, בצדדים לא מדוברים של אהבה, פרידה, גאווה וחיפוש עצמי. החלום שלו הוא להגיע לאוזניים וללבבות של אנשים בכל הגילאים ומכל קשת החברה. בגיל 22, במקביל לעבודתו כדוגמן וכיוצר תוכן ברשת, הוא מזניק את הקריירה המוזיקלית שלו בישראל עם הסינגל הראשון "עסוק בלהסתיר" (אותו כתב והלחין לצד עיבוד והפקה מוזיקלית של אופיר מלול)
שמגולל את החוויה שלו – ממחשך הארון, דרך הטיפולים שעבר ועד ההשלמה והבחירה לעמוד על הבמה.

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות