fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פייסבוק ישראל נחתה במרכזית המפרץ

צוותים של החברה קיימו ביום ראשון מפגש עם תושבים, השיבו לשאלות וקיימו הדרכות על מידע וכלים חשובים. מוקדם יותר נערך בחיפה כנס לבעלי עסקים
איך עובדת הפלטפורמה. עדי סופר תאני וצוות פייסבוק בחיפה | צילום: מיכה בריקמן
איך עובדת הפלטפורמה. עדי סופר תאני וצוות פייסבוק בחיפה | צילום: מיכה בריקמן

כ-300 בעלי עסקים בחיפה והאזור הגיעו לכנס Boost Your Business, שקיימה פייסבוק ישראל ביום ראשון במלון גארדן בחיפה. אחר הצהריים עברו צוותי פייסבוק ישראל למתחם הפופ-אפ שהקימה החברה במרכזית המפרץ, שם קיימו מפגש עם מאות תושבים. המתחם היה פתוח לקהל הרחב למשך ארבע שעות.

בין השאלות שעלו במפגש – איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות; היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש; איך מדווחים על תוכן לא הולם על גבי הפלטפורמה; האם מרכז התמיכה קיים גם בעברית; למה אני רואה מודעה מסוימת בפיד שלי; מי מטפל בדיווחים? אנשים או מכונות? ולמה אני מקבל כל הזמן התראות על פוסטים מסוימים ועוד.

המתחם של פייסבוק ישראל במרכזית המפרץ | צילום: מיכה בריקמן
המתחם של פייסבוק ישראל במרכזית המפרץ | צילום: מיכה בריקמן

בכנס Boost your Business, שהתקיים מוקדם יותר באותו היום, פגשו הצוותים של פייסבוק מאות בעלי עסקים מקומיים והדריכו אותם כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות הפלטפורמות החברתיות.

Boost Your Business הוא כנס שמקיימת פייסבוק בכל העולם עבור עסקים קטנים ובינוניים. זהו הכנס הרביעי שמקיימת החברה בישראל, לאחר ההצלחה הגדולה של הכנסים הקודמים בתל אביב, בירושלים ובבאר שבע.

מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "התרגשתי מאוד לפגוש מאות תושבים ולשמוע איך הם חווים את פייסבוק, מה הם הכי אוהבים, מה השאלות שהכי מעניינות אותם ועד כמה הם מכירים את הכלים שנגישים עבורם בפייסבוק. אנחנו מבינים היום שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע וכלים חשובים, שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי שלהם על הצד הטוב ביותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות