fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פחי המיחזור הגיעו לקרית ביאליק

העירייה תפזר ברחבי העיר את הפחים הכתומים המיועדים למיחזור. בנוסף תערוף העירייה פעולות הסברה על מנת להטמיע את חשיבות המיחזור
פחי מיחזור בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק נכנסה למיזם המיחזור והחלה היום, ביום המיחזור של ישראל,  לפזר ברחבי העיר את הפחים הכתומים המיועדים למחזר אריזות.

מדובר במיזם מקיף, אשר כולל פעולות הסברה רבות הן בבתי התושבים והן במערכת החינוך בכדי להכין את התושבים ולהטמיע את התהליך. הפח הכתום מיועד לאריזות פלסטיק של מוצרי מזון וחומרי ניקוי, מתכות של קופסאות שימורים ותרסיסים, קרטוני חלב ומיץ ושקיות ניילון. האריזות שנאספות מהפחים הכתומים יועברו למיון ויישלחו למפעלי מחזור. את הפח הכתום מייצג  "דדי החתול"  שנבחר כפרזנטור שמפנה את הזרקור לתהליך המחזור.  הטמעת התהליך בקריית ביאליק תתבצע באמצעות תאגיד תמיר.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "העיר קרית ביאליק חרתה על דגלה את נושא איכות הסביבה וכחלק מתפיסה זו הצטרפנו למהלך הפרדת פסולת אריזות באמצעות הצבת פחים כתומים בעיר. מדינת ישראל הינה אחת מהמדינות המובילות בעולם בייצור פסולת לאדם. כמות זו מכסה כ-300 דונם מדי שנה באשפה, מעל 40  מגרשי כדורגל, ועתודות הקרקע להטמנת הפסולת הולכות ומתכלות. בואו נהפוך יחדיו לעיר השומרת על משאביה הירוקים למעננו ולמען הדורות הבאים. הפרדת פסולת האריזות המיועדות למחזור, תפחית באופן משמעותי את כמויות הפסולת ואת המפגעים הסביבתיים"

דוקורסקי ציין כי בנוסף להיבט האקולוגי קיים גם היבט כלכלי: "לפינוי פסולת לאתר הטמנה עלויות גבוהות. צמצום הטמנת האשפה יפנה תקציבים, שאותם יהיה ניתן להשקיע בחינוך, תרבות, שיפור חזות העיר ועוד. אנו יוצאים למסע ארוך המחייב את כל אחד ואחת מאתנו לקחת אחריות לקיומו והצלחתו, לטובת איכות חיינו היום ובעתיד, למען ילדינו והדורות הבאים. הכוח לחולל שינוי אמיתי טמון בשיתוף הפעולה של כולנו ובהתגייסות כל תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות