fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות מצלמות אבטחה הוצבו בחופי הרחצה

מצלמות אבטחה חדישות הותקנו לאורך טיילות חופי הרחצה בקרית חיים ובחיפה. הן אמורות להעלות את תחושת הביטחון של הנופשים ולעזור למשטרה במקרי אלימות
מצלמות אבטחה. צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

השבוע הושלמה התקנתן של כ-50 מצלמות אבטחה חדישות לאורך הטיילות בחוף נאות בקרית חיים, חוף דדו דרום, חוף זמיר וחוף הכרמל בחיפה.

מיקום המצלמות נקבע על ידי המשטרה בשיתוף אגף החופים ואגף הביטחון העירוני, בהתבסס על הניסיון שנצבר לאורך השנים. במסגרת זו הוצבו לראשונה מצלמות המאפשרות לצפות גם אחר הנעשה בחלק מהחניונים הפרושים לאורך החופים. הצבת המצלמות מומנה על ידי המשרד לביטחון פנים במסגרת התוכנית למניעת אלימות סמים ואלכוהול, במטרה להעלות את תחושת הביטחון בכל שעות היממה. המצלמות החדישות מעבדות את הנתונים הנקלטים בהם ומתריעות באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה.

מצלמות אבטחה בחופי הרחצה של חיפה. צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

המצלמות מחוברות לנקודות תצפית, שהוקמו במשרדים המרכזיים בחופים, וזאת על מנת לתת מענה מיידי לאירועים המתרחשים בשעות הפעילות בחופים המוכרזים. כמו כן המצלמות מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה הפעיל בכל שעות היממה וממנו מוזנקות סיירות הביטחון העירוניות על פי הצורך. הצילומים נשמרים במצלמות ומהווים חומר ראייתי, המשמש את המשטרה להגשת כתבי אישום על פי הצורך.

מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה, יאיר זילברמן: "העירייה תמשיך לפעול לפיתוח מערכות אבטחה נוספות, על מנת להגביר את תחושת ביטחון התושבים בשגרה ולסייע בניהול העיר בחירום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות