fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונפרנס ליג: מכבי ת"א הביסה, באר שבע הזיעה, בית"ר ירושלים הפתיעה

הקבוצות הישראליות הצטרפו לסיבוב השני במסגרת הקונפרנס ליג. מכבי תל אביב לא התקשתה מול פטרוקוב ממולדובה, 0:3. הפועל באר שבע השיגה ניצחון דחוק על פוניבז' מליטא, 0:1 ותצטרך להיות מרוכזת בגומלין. בית"ר ירושלים חילצה תיקו מפאוק סלוניקי היוונית והעבירה את ההכרעה לטדי
ערן זהבי חוגג אחרי שכבש צילום: אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב – פטרוקוב הינצ'סטי (מולדובה), 0:3

בהופעת הבכורה הראשונה שלו כמאמן קבוצת בוגרים, רשם המאמן החדש של מכבי תל אביב רובי קין, סיפתח מוצלח במשחק הראשון במסגרת הקונפרנס ליג, אחרי שקבוצתו גברה על קבוצת פטרוקוב, 0:3 חלק, מה שמעניק לה מקדמה רצינית לקראת מפגש הגומלין שיערך בשבוע הבא במולדביה.

לעיני הבעלים מיץ' גולדהאר שהגיע לארץ וחזה במשחק מהיציע, הצהובים הציגו שליטה כמעט מוחלטת במגרש וכבר בדקה ה-12 נכבש השער הראשון. דן ביטון, סובב כדור עונשין מדויק מקצה הרחבה לבין החיבורים, 0:1 למכבי תל אביב. בדקה ה-62 הכפיל ערן זהבי הבלתי נגמר את היתרון. זהבי השתלט באלגנטיות על כדור שקיבל מאילון אלמוג, סיבסב שחקן הגנה מולדובי, הטעה שחקן אחר ומ-18 מ' שיגר כדור מדויק שפגע בקורה וחדר לרשת, 0:2. בתוספת הזמן הספיקו הצהובים להכניע בפעם השלישית את השוער המולדובי. ג'ורג'ה יובאנוביץ' הוציא כדור רוחב מאגף ימין למרכז הרחבה ודור פרץ, הקדים את ההגנה האורחת ומקרוב בעט פנימה, 0:3.

המאמן רובי קין: "תמיד נחמד לנצח 0:3. אני מרוצה מחלקים מסוימים במשחק ומחלקים אחרים פחות. הם הגנו בצורה טובה והיינו צריכים למצוא פתרונות כדי להבקיע. האמת, יכולנו להבקיע יותר שערים והיינו צריכים לעשות את זה, אבל מה שכן אהבתי זה שהגענו למצבים האלה".

הפועל באר שבע – פוניבז' (ליטא), 0:1

הפועל באר שבע הסתפקה בניצחון דחוק על נציגת ליטא, 0:1 ותיאלץ להזיע בגומלין כדי לשמור על היתרון השברירי. האדומים מבירת הנגב הציגו משחק פושר וכבשו שער יחיד בדקה ה-35. רמזי ספורי בישל לשי אליאס שהפציץ מ-20 מ' בבעיטה חדה, שטוחה ומדויק, שהכניע את השוער האורח וחדרה לרשת, 0:1.

המאמן אליניב ברדה: "היום הגענו למשחק בגישה שונה מזו שהגענו למשחק נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו. התוצאה של 0:1 היא מאוד שבירה ואנחנו יודעים שכדי להשלים את המשימה נצטרך לבוא בשיא המוכנות למשחק הגומלין. התמודדנו נגד קבוצה עיקשת שמובילה במקום הראשון בליטא ושלא הפסידה יותר מעשרה משחקים ברציפות. הכדורגל שאנחנו מציגים עדיין לא מספיק טוב, אבל אחרי המכה שקיבלנו ממכבי תל אביב, היה חשוב לנצח ובכל דרך".  

פאוק סלוניקי (יוון) – בית"ר ירושלים, 0:0

בית"ר ירושלים הצליחה להפתיע כשחילצה תוצאת תיקו במשחק הראשון שלה נגד אחת הקבוצות הטובות בקונפרנס ליג, הנציגה היוונית פאוק סלוניקי. היוונים הפעילו לחץ כבד על שערה של בית"ר ירושלים ובדקה העשירית הם אף קיבלו הזדמנות גדולה לכבוש. אדי גוטליב, בהופעת בכורה במדים הצהובים-שחורים, הכשיל שחקן יווני ברחבה ופאוק זכתה בפנדל. השוער הבית"ר מיגל סילבה, הדף בצורה נהדרת. כעת, ההכרעה עוברת לטדי, שם בית"ר ירושלים לא תוכל להסתפק בשמירה על שערה אלא תצטרך גם להבקיע כדי לעלות לשלב הבא.

המאמן יוסי אבוקסיס: "רצינו להעביר את ההכרעה אלינו לטדי ועשינו את זה. תוכנית המשחק עבדה בדיוק כמו שתכננו ואני מרוצה. פאוק קבוצה עשירה ואיכותית עם תקציב שגדול פי 10 מאיתנו, אבל הוכחנו שאפשר להתגבר על פערים מקצועיים בזכות הכנה מצוינת ומשמעת טקטית של השחקנים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות