fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונפרנס ליג: אלו היריבות שמכבי חיפה ומכבי תל אביב יפגשו בשמינית הגמר

לראשונה בהיסטוריה, יהיו לישראל שתי נציגות בשלב שמינית הגמר במסגרת האירופית. מכבי חיפה הוגרלה למפגש כפול נגד פיורנטינה מאיטליה. מכבי תל אביב תפגוש את אולימפיאקוס מיוון. מועדי המשחקים, המיקום, והתגובות
הגרלה קשה. מכבי חיפה באירופה צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה, האלופה הישראלית, הוגרלה לשחק בשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג נגד קבוצת פיורנטינה האיטלקית.

המשחק הראשון יערך ב-7.3, אותו תארח מכבי חיפה בבודפשט הונגריה, והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן, ב-14.3 באיטליה.

במכבי חיפה הגיבו להגרלה נגד היריבה מאיטליה: "אנו גאים וערים לכך שאוהדים רבים רוצים ללוות את הקבוצה בצמד המשחקים החשוב והמסקרן, ואנו עושים את מרב המאמצים מול הרשויות בהונגריה ובאיטליה, כדי להבטיח שזה אכן יקרה. אנו עורכים שיחות עם כל הגורמים הרלוונטיים לצמד המשחקים ונפרסם בהקדם פרטים לגבי סידורי האבטחה, מכירת כרטיסים ועוד. מלקחי העבר, מוטב להמתין להודעה רשמית מאתנו לפני רכישת טיסות וחבילות".

בפיורנטינה, שנמצאת כרגע במקום השמיני בטבלת הליגה האיטלקית, הגיבו בסיפוק רב להגרלה שזימנה עבורם יריבה נוחה וקלה.

"כל הסגל של מכבי חיפה שווה פחות מהסכום אותו רכשנו את ניקולס גונסאלס לבד. למכבי חיפה יש סגל שחקנים לא מוכר ומאמן שהצטרף לקבוצה הצעירה של מכבי חיפה אחרי שאימן קודם לכן בהפועל פתח תקווה ובהפועל עכו. המאמן הישראלי הוביל את מכבי חיפה ב-40 משחקים ובהתחשב בכך שהקבוצה נמצא במקום הראשון יחד עם מכבי תל אביב, הוא מאמן טוב מאוד. יש להם שוער טוב שמצליח למנוע שערים ובזכותו הקבוצה סופגת קצת יותר משער אחד בממוצע למשחק. מכבי חיפה זו קבוצה שמסוגלת לכבוש כמעט מכל מצב, אבל היא לא קבוצה התקפית טובה במתפרצות. יש לה גם נקודת תורפה שהיא בכדורים הנייחים. בכל מקרה, פיורנטינה צריכה לעבור את מכבי חיפה".

מכבי תל אביב, שהעפילה ישירות לשלב שמינית הגמר, הוגרלה למפגש כפול נגד קבוצת אולימפיאקוס, שמדורגת כרגע במקום הרביעי בטבלה.

המשחק הראשון יתקיים ב-7.3 ביוון, ושבוע לאחר מכן, ב-14.3 יערך מפגש הגומלין, כנראה בסרביה.

גם ביוון הגיבו בסיפוק להגרלה מול הנציגה הישראלית. מאמן אולימפיאקוס, חוסה לואיס מנדיליבר, אמר: "אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב ומוכנים להתמודד מול כל יריבה. אני לא יודע הרבה על מכבי תל אביב, אבל בטוח שלא יהיה קל ועלינו להתכונן בהתאם ולהיזהר מהפתעות".

ביוון שמחים על ההגרלה ומעריכים כי העובדה שמכבי תל אביב אינה מארחת בישראל, תקל עליהם את המשימה לעבור את המשוכה ולהתקדם לשלב רבע הגמר.

"למכבי תל אביב יש מאמן מפורסם, רובי קין, אבל עם ניסיון מועט באימון, ושחקנים כישרוניים שאנו לא ממעיטים בערכם", נכתב בתקשורת היוונית, "הם פתחו מדהים את העונה, אבל בהמשך חלה ירידה ביכולת שלהם ובתוצאות. ערן זהבי בן ה-36 הוא הסופרסטאר של הקבוצה, שגם אצלו יש בשבועות האחרונים ירידה ביכולת והוא מתקשה לכבוש שערים כמו בעבר. מכבי תל אביב היא יריבה נוחה לאולימפיאקוס, בטח אם משווים אותה למכבי חיפה, שהיא קבוצה טובה יותר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות