fbpx

קבוצת רולטיים תעניק חסות למשלחת ישראל לאולימפיאדת פריס 2024

החסות כוללת אספקת מזוודות סמסונייט איכותיות עבור כל נבחרות ספורטאי ישראל לאולימפיאדת פריז 2024. נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג אירח את המשלחת בבית הנשיא ואיחל להם הצלחה במשחקים
המשלחת הישראלית בבית נשיא המדינה צילום: דוברות נשיא המדינה

קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית והבלעדית של חברת סמסונייט בישראל מזה 55 שנה, תעניק חסות לנבחרת הספורטאים ולסגל המקצועי שייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024. החסות כוללת אספקת מזוודות סמסונייט איכותיות עבור כל נבחרות ספורטאי-ישראל לאולימפיאדת פריז 2024.

קבוצת רולטיים מלווה את נבחרות ישראל לאולימפיאדה כבר משנת 2012, מאז אולימפיאדת לונדון. הנבחרות הישראליות זכו מאז להצלחות רבות במגוון רחב של תחרויות/אליפויות, ורואה בשותפות זו שאיפה למצוינות, השיגיות וקידומה של הרוח הספורטיבית הישראלית.

במסגרת החסות, כל אחד מחברי המשלחת הישראלית יקבל מזוודה גדולה של סמסונייט, מסדרת S'CURE – מזוודה קשיחה, מהסדרה האייקונית המזוהה עם המותג. הסדרה מציעה 4 מזוודות בגדלים שונים. כל מזוודה עם 4 גלגלים כפולים המעניקה יציבות, מערכת נעילה משוכללת עם מנעול מקודד מרכזי ושני מנעולי צד – מה שמספק לכל אחד מחברי המשלחת בטחון מלא הן לו והן לציוד האישי שלו.

דודו פולטורק, בעלים ומנכ"ל קבוצת רולטיים: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזיים ונפשיים, קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים".

ירדן וקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל: "מהלך זה תורם לחיזוק מעמדה של חברת סמסונייט בישראל ומדגיש את המחויבות של המותג למצוינות על כל מגוון מוצריה. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".

בינתיים, חברי המשלחת הוזמנו למפגש המסורתי והמרגש בבית נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל. במפגש נכחו גם שר התרבות והספורט מיקי זוהר, משפחות חטופים ואלמנות הטבח של י״א חללי מינכן, אילנה רומנו ואנקי שפיצר. נשיא המדינה הרצוג, איחל לספורטאי המשלחת הצלחה במשחקים האולימפיים והביע תקווה להישגים רבים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות