fbpx

עם כיפה וציצית: זהו תלמיד הישיבה שזכה באליפות ישראל באומנויות לחימה

יגל דמתי, תלמיד כיתה י"א בישיבת אמית נתיבות דרור באור עקיבא, הוכתר לאלוף ישראל בקונגפוג'יטסו. דמתי: "בעזרת השם, אזכה גם באליפות העולם". רב הישיבה שבו לומד דמתי: "יגעת ומצאת - תאמין"
מכוון גבוה. אלוף ישראל, יגל דמתי צילום: מאיר שוראקי

יגל דמתי, תלמיד כיתה י"א בישיבת אמי"ת נתיבות דרור באור עקיבא, זכה באליפות הארץ בקונפוג'יטסו – שיטת לחhמה ישראלית שמשלבת קרtטה וג'יוג'יטסו. זאת, במסגרת תחרות אמנויות לחימה משולבות שנערכה ברמת גן.

זכייה זו, מתווספת לשלל ההישגים המרשימים שבאמתחתו, כשהוא לא מוותר על כיפה וציצית בזמן התחרויות. אל ההישגים הרבים הגיע לא מעט בזכות המאמן המוערך מאיר שוראקי, שממשיך לייצר אלופים.

יגל דמתי: "התחלתי להתאמן באומנויות לחימה לפני כשלוש שנים וזה מיד תפס אותי ושינה אותי פיזית ומנטלית. בהתחלה קצת חוטפים מכות אבל עם הזמן לומדים גם להחזיר ולהיות טובים בזה. יש לספורט הזה עוד הרבה ערכי מוסף כמו כבוד, התמדה, ובשביל להיות טוב חייבים רצינות וסובלנות. זו הייתה האליפות השנייה שלי ברצף בשיטת הלחימה הזו ואני שואף להגיע ליותר הישגים. בעזרת השם אגיע לאליפות העולם ואצא משם עם המקום הראשון".

הרב שרון שער, ראש ישיבת אמי"ת נתיבות דרור: "לצד הישגיו הלימודים המרשימים, יגל מצליח להצטיין גם בתחומים נוספים. יגעת ומצאת – תאמין".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות