fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפצע קשה במלחמה בעזה, ועבר בהצלחה מבחנים לקבלת חגורה ירוקה בקראטה

מאמן אומנויות הלחימה במתנ"ס יקנעם, רון חיימוביץ', העניק השבוע חגורה ירוקה לאחד החניכים הבוגרים שלו, מתן דוד מולר, חייל צה"ל שנפצע באורח קשה במלחמה בעזה
דוד מתן מולר (שני מימין) מקבל את החגורה הירוקה צילום: מתנ"ס יקנעם

רון חיימוביץ', מאמן אומנויות לחימה במתנ"ס יקנעם, העמיד עד היום חניכים רבים שגדלו על תורת אומנויות הלחימה. אחד החניכים שלמד אצלו במשך ארבע שנים הוא מתן דוד מולר. גם לאחר גיוסו של מתן לשירות סדיר בצה"ל בחטיבת גבעתי, המשיך המאמן ללוות את החניך שלו במהלך החופשות והאפטרים אליהם יצא בזמן השירות הצבאי. במהלך המלחמה נכנס מתן לעזה יחד עם חטיבתו ובמהלך פעילות מבצעית בחודש נובמבר נפצע באורח קשה.

"מיד לאחר שקיבלתי את ההודעה על פציעתו הקשה מאוד של מתן, רצתי למכון לחתום לו על התעודה שמעידה על העלאתו מחגורה כתומה לחגורה לירוקה, שהיא כבר חגורה משמעותית בקרב תלמידיי וחניכיי", אמר המאמן חיימוביץ', "אין ספק שהתרגשתי מאוד וכמוני כל חבריו של מתן לאימונים לשמוע שהוא יצא מכלל סכנה".

השבוע, שיתף המאמן בפוסט, נפגש עם החניך שלו מתן, שמאז הפציעה נמצא בתהליך החלמה ושיקום, וההתרגשות הייתה רבה. "זכיתי בחסדי השם להעניק למתן את החגורה הירוקה לאחר המבחן האולטימטיבי של כל לוחם והוא הלחימה בשדה הקרב. בשמי ובשם כל חניכי סקורניק קנפוג'יטסו יקנעם אני רוצה לאחל למתן חיים בריאים ומאושרים ותודה לאל שהוא חזר אלינו".

*קרדיט צילום*: מתנ"ס יקנעם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות