fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחקי אירופה: הישג היסטורי לישראל בענף הטריאתלון

הטריאתלט הישראלי שחר שגיב, רשם הישג היסטורי כשסיים במקום השני וזכה במדליית כסף במשחקי אירופה שמתקיימים בפולין. שגיב, שפספס מדליית זהב בגלל פער של שנייה אחת בלבד, אמר בסיום: "אני מאושר שאחרי פתיחה לא טובה של התחרות, הצלחתי להגיע בסוף לעלות לפודיום"
הישג שיא. שחר שגיב צילום: הוועד האולימפי בישראל

המשלחת הישראלית למשחקי אירופה שמתקיימת בימים אלה בפולין ממשיכה לשבור שיאים. האחרון שבהם שייך לשחר שגיב (28), שסיים במקום השני בתחרות הטריאתלון וזכה במדליית כסף, אחרי שרשם זמן של 1:46:51 שעות.

שגיב פתח את התחרות לא הכי טוב וסיים את השחייה בזמן של 19:02 דקות שדירגה אותו במקום ה-33. המצב השתפר מעט במסלול הרכיבה על אופניים שהיה לאורך 40 קילומטר. שגיב סגר צמצם פערים וסיים בזמן של 56:03 דקות כשהוא במקום השלישי. שגיב המשיך להיות בדבוקה הראשונה של המתחרים והשלים את המשימה בריצה שארכה 30:27 דקות, ובפיגור של שנייה אחת בלבד מהמנצח, לובטה ת'וראן מנורבגיה.

למרות תחושת הפספוס, מדובר בהישג גדול עבור הטריאתלט הישראלי שמתכונן לקראת השתתפותו באולימפיאדת פריס 2024, והישג היסטורי לענף הטריאתלון הישראלי.

שגיב: "אני מאושר. הייתה תחרות מטורפת ומלאת תהפוכות. בקטגוריה הראשונה בשחייה לא יצאתי טוב מהמים ובאופניים לא הצלחתי לפרוץ קדימה. בהקפה השלישית צמצמתי פערים והכל נפתח מחדש. עשיתי הכל כדי להידבק לחבורה המובילה ואני שמח שהצלחתי במשימה. בסוף זה נגמר בפער של שנייה, אבל אני שמח שהגעתי לעלות על הפודיום. עד היום הייתה לי מדליית ארד ועכשיו אני מתחיל להתקרב למדליית הזהב. אני מאמין שאני בכיוון הנכון".

נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, התקשר לברך את שגיב על ההישג המצוין ואיחל לו הצלחה במשחקים האולימפיים שיתקיימו בעוד כשנה בצרפת.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות