fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: בלבול לא צפוי להמשיך, ברק בכר המועמד המוביל להחליפו

במועדון מבקשים מאיגוד השופטים לא לשבץ את השופט איתן שמואלביץ' במשחקי מכבי חיפה לאחר שלטענתם להחלטתו הייתה השפעה ישירה ומכרעת על תוצאת המשחק
"לא חשוב מי יעמוד על הקווים, הקבוצה תמשיך בעונה הבאה במומנטום החיובי". מרקו בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין
"לא חשוב מי יעמוד על הקווים, הקבוצה תמשיך בעונה הבאה במומנטום החיובי". מרקו בלבול | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה לא תזכה בתואר האליפות העונה, ובסוף החודש יחליט נשיא המועדון יעקב שחר למנות מאמן חדש לירוקים, כשהמועמד המוביל לתפקיד הוא ברק בכר.

למרות שהפסידו בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, במכבי חיפה מנסים לשמור על חדר הלבשה חזק ומאוחד, כשביום שני, לאחר האימון, ערכו השחקנים ארוחת ערב משותפת, שבה חגגו לקשר ההולנדי צ'ירון שרי יום הולדת.

בקבוצה כבר החלו דיבורים על האפשרות של שינוי בעמדת המאמן, וגורם מתוך המערכת אמר: "לא חשוב מי יעמוד על הקווים, הקבוצה תמשיך בעונה הבאה במומנטום החיובי".

הפציעות של עאיד חבשי וטרנט סיינסבורי, שהוחלפו בדרבי מול הפועל חיפה, אינן חמורות, ולפחות הבלם האוסטרלי יהיה כשיר למשחק הליגה בשבת מול בית"ר ירושלים. ירדן שועה, שהרשים, ימשיך לפתוח, כשהקפטן נטע לביא ישוב להרכב.

רכש ממועדון הספורט אשדוד

בצל משבר נגיף הקורונה וההחלטה לא לשלם על רכש, אלא להביא רק שחקנים חופשיים, במועדון עובדים במרץ על הבאת שחקנים צעירים מוכשרים שיובילו את הקבוצה בעתיד. ביום שני רכשה חיפה, בעלות המוערכת בכ-300 אלף שקלים את כוכב נבחרת נערים א' של ישראל, אושר אליהו ממועדון הספורט אשדוד. השחקן יעבור בין היתר תמורת דמי השבחה. מדובר בחלוץ מוכשר שעתיד להשתלב בקבוצה הבוגרת בעתיד.

בעקבות אירועי הדרבי ביום ראשון וההחלטה על פנדל של השופט איתן שמואלביץ' בתוספת הזמן, לאחר צפייה במערכת ה-VAR, פנה מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, במכתב ליו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש, בבקשה לקבל את ההקלטות ולבחון בצורה יסודית את ההחלטה.

במכתבו כתב בן דב: "פונים אנו אלייך בבקשה לחשוף את תוכן השיחה בין שופטי ה-VAR לבין שופט המשחק, איתן שמואלביץ', מרגע השריקה לפנדל בדקה ה-91 ועד להחלטת השופט לאשררו. מועדון כדורגל מכבי חיפה, נוהג כדרך קבע באורך רוח ובסובלנות כלפי השופטים, תוך מתן כבוד למעמדם.

"ההחלטה התמוהה לשריקה לפנדל, שלא שונתה במשך דקות ארוכות, מעלה תהיות רבות בנוגע לנחיצות השימוש בטכנולוגיה מתווכת ובאפקטיביות שלה.

ברור לכל, כי להחלטה הייתה השפעה ישירה ומכרעת על תוצאת המשחק. מתוך שקיפות והזכות לדעת, מן הראוי לתת למועדונים ולקהל הרחב את ההזדמנות להבין ולדעת – כיצד ומדוע התקבלה ההחלטה. ההקלטות יכולות להבהיר את המצב ולשפוך אור על דרך קבלת ההחלטות. בתום המשחק יצאנו כולנו, לצערנו, בתחושה של קיפוח עד אובדן אמון. מוטב ונכון יהיה לא לשבץ את השופט איתן שמואלביץ' למשחקי מכבי חיפה".

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות