fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל: נבחרת ישראל סיימה במקום השלישי ותתמודד בפלייאוף

נבחרת ישראל סיימה את מוקדמות אליפות אירופה בניצחון על אנדורה, 0:2, ותקבל הזדמנות נוספת להיכנס לאליפות אירופה דרך משחקי הפלייאוף שיתקיימו בחודש מרץ. המאמן אלון חזן: "מסתכלים אחורה באכזבה. יכולנו להשיג יותר. נקווה שבפלייאוף נעשה את זה"
בטעם טוב. דין דוד מנבחרת ישראל מתגבר על שחקן מאנדורה צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל סיימה את שלב הבתים במוקדמות אליפות אירופה עם ניצחון חוץ על נבחרת אנדורה, 0:2. הניצחון הבטיח את מקומה של נבחרת ישראל במקום השלישי בטבלת הבית, אחרי נבחרות רומניה ושוויץ, ושולח אותה למשחקי הפלייאוף שיערכו בחודש מרץ, שם תינתן לנבחרות ההזדמנות האחרונה לזכות בכרטיס השתתפות באליפות אירופה.

השער הישראלי הראשון הובקע בדקה ה29 כשדין דוד הגביה כדור לרחבה וענאן חלאילה הקדים מגן אנדורי כדי לדחוק את הכדור מקרוב ברגלו פנימה, 0:1. בדקה ה-80 הבקיעה נבחרת ישראל את השער השני. אבישי כהן, שלח כדור רוחב שטוח מאגף ימין למרכז הרחבה וגדי קינדה, שהגיח מאחור המשיך בבעיטה לרשת, 0:2.

המאמן אלון חזן, סיכם: "אנחנו יכולים להסתכל אחורה באכזבה, כי יכולנו להשיג תוצאות טובות יותר. מבחינתי זה לא כישלון, אלא פשוט אכזבה כי התחושה היא שיכולנו לעשות את זה ולתפוס את אחד משני המקומות הראשונים. היו משחקים שהיינו דומיננטיים אבל לא ידענו לתרגם את זה כדי להשיג תוצאה טובה. לא נבכה על ההזדמנות שאבדה אלא נתרכז בהזדמנות השנייה. אין לי ספק שעשינו טעויות. אשב עם הצוות שלי, נבחן את מה שעשינו ונתקן. רצינו לסיים את הקמפיין של המוקדמות בטעם טוב ועשינו את זה. הפנים עכשיו לחודש מרץ, למשחקי הפלייאוף, בתקווה שמשם נצליח לעשות את זה ולהעפיל לאליפות אירופה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות