fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל: החלום הולך ומתרחק

נבחרת ישראל אכזבה בגדול כשהפסידה לנבחרת קוסובו, 1:0, והתרחקה מחלום העלייה לאליפות אירופה. המאמן אלון חזן: "רצינו לנצח כדי לשמח את הישראלים בתקופה קשה כזו, ולא עשינו את זה"
אכזבה גדולה. דור פרץ מישראל נבלם על ידי שחקן קוסובו צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל החמיצה, שוב יש להזכיר, הזדמנות לשפר את מעמדה במאבק על כרטיס לאליפות אירופה, אחרי שהפסידה לנבחרת קוסובו, 1:0. כמה מאכזב היה לראות את הפערים בין הדיבורים לפני המשחק על הפטריוטיות הגדולה למדינת ישראל, על הרצון העז לשמח מעט את אוהדי אזרחיה שחווים תקופה קשה של מלחמה, אבל ושכול לבין היכולת החלשה על המגרש. שום יצירתיות, שום איכויות, שום יוזמה לכיבוש שערים, פשוט כלום. ותירוצים להפסד תמיד יהיו. הפעם זה כוון לתנאי המגרש הגרועים. כאילו הנבחרת היריבה לא שיחקה על אותו מגרש ולא סבלה ממגרש בוצי.

המארחים הסתפקו בשער יחיד שנכבש בדקה ה-42, כשהתקפה מתפרצת מצאה הגנה ישראלית דלילה וחדירה ומשם הדרך לכיבוש הייתה חשופה, 0:1. זהו, פה הוכרע המשחק.

בתוספת הזמן ספגה נבחרת ישראל מכה נוספת כשהמגן רוי רביבו, ספג כרטיס צהוב שני בעקבות עבירה סמוך לרחבה והורחק.

המאמן אלון חזן: "יותר חבל לי על ההפסד לא רק בגלל שאיבדנו נקודות חשובות, אלא כי מאוד רצינו לשמח מעט את אזרחי ישראל ולהעניק להם קצת נחת בימים קשים כאלה, ולא עשינו את זה. כל עוד יש סיכוי, נעשה את הכל כדי להעפיל ליורו. אני לא חושב שמה שקורה במדינה הכביד עלינו. להיפך, באנו מאוד נחושים כדי להשיג ניצחון. אני לא רוצה להשתמש בתנאי המגרש כתירוץ להפסד. הפנים שלנו היא קדימה, למשחק נגד שוויץ, שזו משימה הרבה יותר קשה. הסיפור לא נגמר".

לישראל, שמדורגת במקום השלישי עם 11 נקודות מצפים עוד שלושה משחקים: נגד נבחרת שוויץ שנמצאת במקום השני עם 15 נקודות (יום רביעי הקרוב, 15/11), נגד נבחרת רומניה שממוקמת בראש הטבלה עם 16 נקודות (מוצאי שבת, 18/15) ונגד האחרונה בטבלה, אנדורה (יום שלישי, 21/11).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות