fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מונדיאל 2022: ההישג ההיסטורי של נבחרת מרוקו 

נבחרת קרואטיה אומנם ניצחה במאבק על המקום השלישי (1:2), אבל מי שתיזכר בעיקר במונדיאל הזה היא נבחרת מרוקו שסיימה במקום הרביעי, המקום הטוב ביותר של נבחרת ערבית במסגרת משחקי גביע העולם
מקום שלישי בעולם. שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים צילום: מסך, כאן 11

נבחרת קרואטיה אומנם זכתה במקום השלישי בטורניר גביע העולם 2022, אבל דווקא הנבחרת המפסידה במאבק על המקום השלישי, נבחרת מרוקו, תיזכר בהיסטוריה כנבחרת הערבית שהגיע להישג הכי גבוה אי פעם במשחקי המונדיאל – המקום הרביעי.

הקרואטים הצליחו לפצח את הגנת אריות האטלס כבר בדקה השביעית, עם שער נגיחה נהדר של הבלם יושקו גבארדיול, 0:1.

היתרון הקרואטי החזיק מעמד שתי דקות בלבד, אחרי שאשרף דארי המרוקאי השווה גם הוא בשער נגיחה, 1:1.

המשחק הקצבי המשיך עם תצוגת כדורגל התקפית מצד שחקני שתי הנבחרות. בדקה ה-42 הושגה הכרעה. מיסלאב אורשיץ' שלח כדור מדויק מצד שמאל של הרחבה לבין לקורה הנגדית ופנימה, 1:2 לקרואטיה.

הקרואטים, שהעפילו לגמר המונדיאל שעבר ברוסיה 2018 וסיימו במקום השני, הפתיעו גם הפעם והוכיחו כי מדובר בנבחרת קשוחה וכישרונית. הכוכב הקרואטי לוקה מודריץ' בן ה-37 עשוי להודיע בקרוב על פרישה מהמדים הלאומיים, כך שייתכן מאוד וזהו היה משחקו האחרון בנבחרת הקרואטית כשהוא חתום עמה על הישג אדיר.

מנגד, נבחרת מרוקו מסיימת טורניר נפלא שסחף אחריו את כל העולם הערבי, ולצד המחמאות הרבות שסחטה, היא חתמה את שמה בדפי ההיסטוריה כנבחרת הערבית הראשונה שמסיימת במקום הרביעי בעולם.

היום (ראשון) יערך הגמר הגדול בין נבחרות ארגנטינה וצרפת על התואר הנכסף – אלופת העולם. מסי מול אמבפה. האם הכוכב הארגנטינאי יחתום קריירה מפוארת במדים הלאומיים עם התואר היחיד שחסר לו? או אולי יהיה זה החלוץ הצרפתי קיליאן אמבפה שיהפוך לכדורגלן הצעיר ביותר בעולם (בן 24) שמוביל נבחרת לזכייה שנייה ברציפות בתואר אלופת העולם?

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן* 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות