fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה מאז המלחמה: קבוצת הכדורגל של שדרות חוזרת למגרש

קבוצת מועדון כדורגל שדרות חוזרת לליגה. לאחר היעדרות של יותר משלושה חודשים, הקבוצה תחדש את פעילותה כשתתארח במשחק חוץ אצל מכבי בני אילת. אופיר אסולין, מנכ"ל החברה העירונית לספורט: "האסון ב-7 באוקטובר נגע בכל אחד מאנשי המועדון, וההחלטה להמשיך הלאה הייתה לא פשוטה"
לזכר הנופלים. קפטן הקבוצה אלון יופה ואופק זרביב עם המדים החדשים צילום: מ. כ. שדרות

קבוצת הכדורגל מ. כ. שדרות, תקיים היום (חמישי, 25/1) את משחקה הראשון העונה במסגרת הליגה. זאת, לאחר שפעילות הקבוצה הושבתה מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר 2023. המשחק, נגד מכבי בני אילת, יתקיים בקריית הספורט באילת.

מדי הקבוצה החדשים עוצבו על ידי אורי גבאי, מצוות הקבוצה ותושב העיר, שיצר תלבושת בעיצוב מיוחד במטרה להנציח את עשרות מתושבי העיר שדרות שנרצחו במתקפת הפתע של מחבלי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר, ושמותיהם יוצרים את צורת המגן דוד.

"כידוע, העיר שלנו עוברת את התקופה המטלטלת והמורכבת ביותר", אומר אופיר אסולין, יו"ר החברה העירונית לספורט בשדרות, "האסון הנורא נגע בכל אחד מאנשי המועדון. ההחלטה להמשיך את פעילות הקבוצה הייתה לא פשוטה עבורנו ומאוד מורכבת נוכח המלחמה שעדיין מתנהלת. בנוסף, לוח המשחקים הצפוף לא עושה איתנו חסד ובכל זאת, לזכרם ולמענם של בני העיר שקיפחו את חייהם, אסור לתת לטרור לנצח. ביום חמישי נתארח למשחק הראשון מאז פרצה המלחמה באילת שהפכה לבית של אלפים מתושבי שדרות. לפני השריקה נקיים טקס הנצחה לזכרם. כולם מוזמנים". 

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "החיים ממשיכים וכנגד כל קושי תעמוד עוצמת רוח האדם והנפש. למרות הכל ובזכות הכל אנחנו נצליח לקום ולשגשג. שובה של הקבוצה למשחקי הליגה הוא ניצחון החיים על פני מי שניסה לשים להם סוף".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות