fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: לראשונה בהיסטוריה – קבוצה ישראלית תשתתף בגמר גביע האתגר האירופי

מכבי יעדים תל אביב גברה במפגש כפול על קבוצת פונטה בסטארדו מפורטוגל, ורשמה את ההישג הגדול ביותר בתולדות ענף הכדורעף בישראל: עלייה לגמר גביע האתגר האירופי. המאמן גל גלילי: "הגשמנו סוג של חלום"
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את העלייה ההיסטורית לגמר צילום: רינת ורדי, באדיבות מכבי יעדים תל אביב

מכבי יעדים תל אביב עשתה היסטוריה, כשהפכה לקבוצת הכדורעף הישראלית הראשונה שמעפילה לגמר גביע האתגר האירופי.

וזה קרה, אחרי ניצחון במפגש הכפול בשלב חצי הגמר על קבוצת פונטה בסטארדו מפורטוגל.

בשבוע שעבר ניצחו הצהובים את הפורטוגלים, 1:3, ולמרות הפסד בגומלין, 3:2, היא זכתה בכרטיס לגמר הנכסף.

בשלב הגמר תפגוש מכבי תל אביב את קבוצת אולימפיאקוס מיוון. המשחק הראשון יערך בישראל ביום ראשון, 5 במרץ, והגומלין יהיה ביוון  ביום רביעי, 15 במרץ. משחק הגומלין בפורטוגל לא היה פשוט וגם הוא, בדיוק כמו במפגש הראשון, החל בניצחון של הפורטוגלים במערכה הראשונה, 18:25. תל אביב שמרה על קור רוח והגיבה בניצחונות במערכה השנייה והשלישית, 23:25, 21:25. זה הספיק. בשתי המערכות הבאות, הפורטוגלים ניצחו, 23:25 ו-10:15, מה שכמובן לא ספיק להם וסלל את דרכה של הנציגה הישראלית לשייט לגמר היסטורי.

מאמן מכבי תל אביב גל גלילי: "ההעפלה לגמר גביע האתגר הוא סוג של חלום שהתגשם. כולנו מאושרים. היה משחק מאוד קשה מול יריבה חזקה ואיכותית. נכנסנו לאט לאט למשחק וגירדנו נקודה ועוד נקודה ובאמת כל הכבוד לשחקנים על הנחישות. עשינו דבר מדהים ואנחנו רוצים להמשיך ולנצח גם במפגשי הגמר. ברור לנו שאולימפיאקוס היא יריבה מאוד חזקה, אבל עם הקבוצה שיש לנו הכל אפשרי".

יו"ר איגוד הכדורעף בישראל אשר קסו: "ברכות למכבי יעדים תל אביב על ההישג הנפלא וחסר התקדים עם העלייה לגמר גביע האתגר האירופי. הלב מתרחב ותחושת גאווה ממלאת אותנו לאחר משחק הירואי. מכבי תל אביב הוכיחה שיש פירות להשקעה ולכוח הרצון של קבוצה שרוצה להצליח. אני משוכנע שהמסע שלהם ימשיך. כל הכבוד למאמן ולשחקנים, ולא פחות מכך על הדרך ועל רוח הלחימה. כולנו גאים בהם". ביום שלישי נפתחה מכירת הכרטיסים למפגש הראשון נגד היריבה היוונית אולימפיאקוס, שיערך כאמור ביום ראשון (5 במרץ, שעה 20:30, היכל שלמה בתל אביב) ובתוך דקות ספורות אזלו כל 3,000 הכרטיסים שהוצאו למכירה.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות