fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת העל: קרית אתא טיילה בדרך לעוד ניצחון

חניכיו של אבי הולצמן לא התקשו להביס את האחרונה בטבלה שעדיין לא ניצחה העונה במערכה. מחר, שבת, תפגוש את באר שבע וביום שלישי את האלופה מטה אשר
חניכיו של אבי הולצמן רושמים ניצחון שני ברציפות. קרית אתא. צילום: באדיבות המועדון
חניכיו של אבי הולצמן רושמים ניצחון שני ברציפות. קרית אתא | צילום: באדיבות המועדון

הפועל קרית אתא התארחה אתמול, שלישי, באולם הדר אפקה למשחק חוץ מול האחרונה בטבלה ק.ק תל אביב וניצחה אותה בקלות 3:0 (25:15, 25:13, 25:16). חניכיו של אבי הולצמן לא התקשו להביס את האחרונה בטבלה שעדיין לא ניצחה העונה במערכה. לקרית אתא זה היה ניצחון שני רצוף, כאשר בשבת הקרובה תפגוש את אסא באר שבע למשחק השלמה מהמחזור השישי, ובמחזור הבא תפגוש את האלופה מטה אשר / עכו.

אנדריי וסלינקו (83% בקבלה, 53% בהתקפה, 3 אייסים) הוביל את הפועל עירוני קרית אתא עם 13 נקודות, אחריו אנוש שטיפט (67% בהתקפה), וחוסם האמצע סטאסיס (75% בהתקפה, 2 חסימות ואייס) עם 12 נקודות כ"א. הקבוצה סיימה עם 85% בקבלה, 58% בהתקפה. שחקני קריית אתא חסמו 8 כדורים, השיגו 6 אייסים וביצעו 21 טעויות במשחק.

עמית מסורי (59% בקבלה, 53% בהתקפה) בלט בק.ק. תל אביב עם 8 נקודות. הקבוצה סיימה עם 61% בקבלה ו-29% בהתקפה. 2 אייסים וחסימה. שחקני ק.ק ביצעו גם כן 21 טעויות במשחק.

מאמן קרית אתא, אבי הולצמן: "זה אתגר מנטלי לא פשוט לשחק מול קבוצה שעדיין לא ניצחה העונה ועל הנייר חלשה ממך. השחקנים עמדו במשימה, שמרו על נחישות, כך שניצחנו בקלות תוך שילוב כל הסגל. אשרף אבו רוכון פתח לראשונה בהרכב וארטיום רידלין, בן ה-19 מהנוער, שולב במשחק בפעם הראשונה. ממשיכים בשבוע קשה של אירוח באר שבע בשבת ובחוץ מול מטה אשר ביום שלישי".

ביום שלישי, 19:00, יתארחו חניכיו של אבי הולצמן באולם נעמן מול האלופה הפועל מטה אשר / עכו בתקווה להמשיך להפגין את היכולת הטובה מהמחזורים האחרונים.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות