fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת העל נשים: הפועל עירוני קרית אתא ניצחה בדרבי הצפוני

לאחר פגרה ארוכה של חודש וחצי חזרה אתמול בערב הפועל עירוני קרית אתא לדרבי מול מכבי חיפה וניצחה 2:3, המאמן גיא שמאי: "לשמחתנו הפעם ידינו הייתה על העליונה"
חזרו מהפגרה עם ניצחון יוקרתי. קרית אתא. צילום:באדיבות המועדון
חזרו מהפגרה עם ניצחון יוקרתי. קרית אתא. צילום:באדיבות המועדון

אחרי חודש וחצי של פגרה בליגות הכדורעף בעקבות משבר הקורונה, הפועל עירוני קרית אתא אירחה אתמול באולם בגן הרצל את מכבי חיפה לדרבי הלוהט של הצפון, אחרי משחק צמוד קרית אתא התעלתה על החיפאיות במערכה האחרונה והמכרעת וניצחה 2:3 (12:15, 25:17, 25:21, 19:25, 23:25)
שתי הקבוצות הגיעו לדרבי הצפון אחרי שני ניצחונות רצופים ורצו להמשיך את המומנטום החיובי, קרית אתא פתחה נהדר וניצחה את שתי המערכות הראשונות אלא שמכבי חיפה לא אמרה נואש וחזרה לנצח בשתי המערכות הבאות.

אלא שהבנות של גיא שמאי התאוששו וניצחו את המערכה החמישית והמכרעת. שתי הקבוצות הציגו נתונים דומים בהתקפה, אתא 44% וחיפה 47%  ובחסימה – 10 נק' כ"א. למרות משחק חלש בקבלה של קרית אתא (27%) היא מנצלת ריבוי טעויות של חיפה במשחק כולו (30 ומתוכן 5 במערכה המכרעת). את קרית אתא הובילה דה קסטרו עם 23 נק' ואת חיפה הובילה אויקונומידו עם 29 נק'.

גיא שמאי, מאמן קרית אתא: "אנחנו שמחים סוף סוף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה ללא משחקים , המשחק התאפיין בהרבה עליות וירידות בשתי הקבוצות אך משחק ברמה טובה. לשמחתנו הפעם ידינו הייתה על העליונה נמשיך להשתפר ובעיקר לחזור לקצב המשחק. ברור לנו שהמשך הליגה יהיה קשה ואינטנסיבי ולכך אנו מתכוננים".

 

 

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות