fbpx

כדורעף: ההישג המדהים של נבחרת ישראל

נבחרת הכדורעף של ישראל, גברה במשחק הגמר של הסילבר ליג על נבחרת אוסטריה, 2:3, אחרי פיגור, 2:0 במערכות, והעפילה, לראשונה בתולדותיה, לגולדן ליג
בין הטובות באירופה. נבחרת הכדורעף של ישראל צילום: איגוד הכדורעף

נבחרת הכדורעף של ישראל, בהדרכת המאמן איתמר שטיין, רשמה הישג אדיר לאחר שזכתה במקום הראשון בטורניר הסילבר ליג האירופי ובעונה הבאה תשחק, לראשונה בהיסטוריה בדרג הגולדן ליג האירופי.

נבחרת ישראל פתחה את הטורניר בצורה מושלמת וניצחה בכל ששת המפגשים בשלב המוקדמות נגד נבחרות של איי פארו, איסלנד ואוסטריה. משחק הגמר, שנערך באוסטריה, הפגיש אותה מול הנבחרת המקומית, שפתחה את המשחק בסערה ואף הובילה ביתרון של שתי מערכות: 22:25, 25:27. למרות הפיגור, נבחרת ישראל לא נשברה, הפגינה אופי וחוסן מנטלי והצליחה לחולל מהפך דרמטי. זה התחיל עם ניצחון במערכה השלישית, 19:25, ונמשך עם מערכה רביעית צמודה ושקולה שהסתיימה בניצחון ישראלי, 27:29. המשימה הושלמה עם ניצחון במערכה החמישית, 14:16. אחד מכוכבי הנבחרת, שי ליברמן: "אחרי שתי מערכות נגד נבחרת חזקה מאוד ששיחקה בביתה באולם מלא בקהל מקומי תומך, הצלחנו לחזור למשחק כשחיברנו נקודה ועוד נקודה ועוד נקודה. אני כל כך שמח לייצג את המדינה ולהיות חלק מהנבחרת הזאת, שמסוגלת לחזור מפיגור 2:0 ולנצח. מגיע פה שאפו ענק לכולם, לשחקנים ולכל הצוות שתומך בנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות