fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: האיגוד קבע משחק ביום גמר המונדיאל, הצופים לא באו, הקבוצות זועמות

משחק כדורעף בליגת העל בין הפועל גליל מטה אשר/עכו למכבי אשדוד, נקבע בדיוק במקביל לשידור גמר גביע העולם בכדורגל בין ארגנטינה לצרפת. בקשתה של הקבוצה המארחת לשנות את מועד קיום המשחק נדחה, ובקבוצה זועמים: "מאז הקמת היכל הספורט נעמן בשנות ה-60, הוא לא היה ריק מקהל במשחק"
מול יציעים ריקים. ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ' ויו"ר הקבוצה מיכאל קישון בטקס הדלקת נרות צילום: באדיבות טלי אלבו

בהפועל גליל מטה אשר/עכו זועמים על איגוד הכדורעף, שסירב לדחות משחק ליגה נגד מכבי אשדוד, שנקבע בדיוק במועד שידור גמר המונדיאל בכדורגל.

במכתב שהוציא ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ' למנכ"ל איגוד הכדורעף רענן ברטל, נכתב כי: "ידוע לך כי כל עיני חובבי הספורט בעולם היו נשואות למשחק גמר גביע העולם בכדורגל בין ארגנטינה לצרפת. על אף פנייתם של שתי הקבוצות והסכמתם לקיים את המפגש במועד מוסכם אחר, בחרת להתעלם מהבקשה. החלטה מקוממת, תמוהה ושערורייתית זו מעלה ריח מבאיש של שיקולים זרים שמקומם לא בספורט ומוטב היה לו היית מפעיל שיקול דעת והתחשבות. משחק באולם נעמן הריק היה מחזה שלא נראה מאז הקמתו בשנת 1960 והוא רשום על שמך".

במכתב תגובה ששלח איגוד הכדורעף להפועל גליל מטה אשר/עכו, הם מציינים כי קבוצת מכבי אשדוד לא הייתה מוכנה להקדים את מועד קיום המשחק. עוד הם כותבים במכתב התשובה, כי גם בקשתם של קבוצות מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל כפר סבא, לשינוי מועד משחקיהם, נדחה.

"סיבת הדחייה אינה שרירותית ונובעת מהעובדה שלא ניתן יהיה לקבוע את ראשי הבתים לעניין גביע המדינה, זמני הפגרה ועוד", נמסר מאיגוד הכדורעף.

בסופו של ערב, הפועל גליל מטה אשר/עכו גברה על מכבי אשדוד, 1:3, אך עוד קודם לכן, נערך טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה, במעמד ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ'. חבל, שרק בודדים נכחו ביציע ובמקום אווירת חג שמחה ומוארת, המשחק התנהל באווירה שקטה שלא מאפיינת את משחקי הבית של מטה אשר/עכו.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות