fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגת לאומית: קרית אתא הפסידה לגליל, קרית מוצקין הפסידה ליבנה

קרית אתא, בערב לא טוב, קטעה רצף של שני ניצחונות. מוצקין הצליחה להדק את ההגנה אבל נכנעה בדקות האחרונות
נכנעו ליבנה. קרית מוצקין | צילום: יעל הראל
נכנעו ליבנה. קרית מוצקין | צילום: יעל הראל

אתמול, שלישי, התארחה עירוני קרית אתא בהיכל הספורט בכפר בלום מול הפועל גליל עליון והפסידה 78:66. אחרי הניצחון על רמת השרון בשבוע שעבר, קרית אתא סבלה מערב לא טוב וקטעה רצף של שני ניצחונות. מנגד, גליל, עם תרומה נאה מהצוות הישראלי, התמקמה בחלק העליון של הטבלה.

שתי הקבוצות לא הבריקו בפתיחת המשחק. די ג'יי שארפ ודשון נייט דאגו ליתרון מקומי 19:22 בסוף הרבע הראשון. ברבע השני, שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה במשך דקות ארוכות, והלוח הראה 25:29 לגליל עליון, 4 דקות למחצית. אלון ספיר קלע שלשה גדולה וגבי צ'אצ'אשווילי חתם את החצי הראשון עם נקודות בצבע – 32:41 לגליל עליון.

את הרבע השלישי פתחו שלשות של רועי נציה ואלייז'ה הירש שצימקו ל-40:41, וברק פלג לקח פסק זמן. האורחים נעצרו, ומנגד די ג'יי שארפ וג'ונתן פיירל קבעו 49:56 לביתיים בתום הרבע השלישי.

הפועל גליל עליון פתחה את הרבע האחרון בריצת 3-10 ומכאן הדרך שלהם לניצחון הייתה קלה הרבה יותר.

הרבו לקלוע לעירוני קרית אתא: מרליין ויל 21 נק', ג'וליאן בויד 12 נק'.

מכבי קרית מוצקין

מוצקין התארחה אתמול בהיכל הספורט ע"ש רלף קליין מול אליצור יבנה והפסידה 93:86. יבנה שלטה בחצי הראשון, אלא שברבע השלישי הגיעה התפנית. החבורה של רועי פרל הידקה את ההגנה אבל נכנעה בדקות האחרונות. נועם מטלון היה האיש של קרית מוצקין ברבע הראשון, אותו סיים עם 7 נקודות. מנגד, יבנה הלכה פנימה ופרנק האסל קלע 13 ברבע הראשון שנגמר ב-19:26. ברבע השני הצפוניים הקשיחו את ההגנה וספגו 7 נקודות בלבד ב-6 הדקות הראשונות. עד למחצית הביתיים התאוששו, הרבה בזכות טרבון יוז, וירדו למחצית כשהם מוליכים 36:45.

ברבע השלישי קרית מוצקין קלעה 28 נקודות ואף הצליחה להפוך את התוצאה, אלא שהרבע נגמר ב-64:66 ליבנה. פרנק האסל המשיך לשלוט בצבע, מנגד צמד הזרים של קרית מוצקין הציג יכול טובה – 75:75, 4 דקות לסיום. טרבון יוז קלע שלשה ענקית אחרי שאחרי את הניסיון הראשון וקבע 84:87 ליבנה, קצת יותר מדקה לסיום. דיונטה סימונס עוד צימק, אלא שמכאן הביתיים דייקו מקו העונשין ורשמו ניצחון שני רצוף.

הרבו לקלוע לקרית מוצקין: דיונטה סימונס 24 נק', רום גפן (6 אסיסטים) 16 נק'.

ביום שלישי, 19:00, תארח עירוני קרית אתא את עירוני יובלים רעננה בגן הרצל בתקווה לרשום ניצחון שיקרב אותה למאבקים על הפלייאוף העליון. מכבי קרית מוצקין תהיה חופשייה במחזור הקרוב.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות