fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ניצחון ראשון לנבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024

נבחרת ישראל כבר הייתה בפיגור מול נבחרת בלארוס, אבל מהפך דרמטי שהושג בזכות השחקנים המחליפים, הובילו למהפך בדקות הסיום ולניצחון, 1:2. המאמן אלון חזן: "מצטער שגרמנו לאוהדים דפיקות לב"
אוסקר גלוך (משמאל), שכבש את שער הניצחון, חוגג עם דולב חזיזה צילום: מסך, ערוץ 5

נבחרת ישראל השיגה ניצחון ראשון במסגרת משחקי מוקדמות היורו 2024, אחרי שרשמה ניצחון דרמטי על נבחרת בלארוס, 1:2.

המפגש בין השתיים היה במסגרת משחקי המחזור השלישי של שלב הבתים.

נבחרת ישראל שלטה ברוב הדקות, אבל התקשתה מול המערך האחורי הצפוף והקשוח של הבלארוסים ומיעטה להגיע למצבי הבקעה. למרות זאת, ישראל כל העת תקפה וניסתה לפרוץ את ההגנה הבלארוסית. במהלך המחצית השנייה ביצע המאמן אלון חזן, שינויים והם אלה שלמעשה הביאו לישראל את הניצחון.

המשחק נפתח בצורה שקולה ובדקה ה-16 נקלעה ישראל לפיגור, אחרי שספגה שער חובה.

בדקה ה-75 היה נדמה שישראל השיגה את השוויון, אך שער עצמי שכבשו הבלארוסים נפסל בטענה לעבירה מוקדמת של שון ויסמן על בלם בלארוסי. בדיקה מערכת ה-var, אימתה את העבירה.

ישראל המשיכה בלחץ ובדקה ה-85, שוב בהתערבות ה-var, זכתה ישראל בבעיטת עונשין מ-11 מ' אחרי שגבי קניקובסקי, שנכנס כמחליף, הוחלף ברחבה. שון ויסמן, שנכנס גם הוא כמחליף, דייק מהנקודה הלבנה ואיזן את התוצאה ל-1:1. עמוק בתוספת הזמן הצליחה ישראל להשלים מהפך כששוב היה זה שחקן שנכנס כמחליף שכבש והכריע. אוסקר גלוך סובב כדור קרן שחדר בין הגנת בלארוס, הטעה את השוער וחדר לרשת, 1:2.

המאמן אלון חזן: "אנשים חושבים שאם מדובר בנבחרת פחות טובה, אז יהיה טיול, אבל אני ידעתי שיהיה קשה. הגענו למספיק מצבים ואמרתי לשחקנים שישחקו בסבלנות. אני מצטער על דפיקות הלב שגרמו לאוהדי הנבחרת, ואני שמח על האופי של השחקנים שלמרות הפיגור המשיכו לעבוד קשה ולא ויתרו עד הרגע האחרון. אני שמח על השחקנים שנכנסו כמחליפים ועשו שינוי משמעותי. אין לנו הרבה זמן לחגוג כי כבר ביום שני צפוי לנו משחק נגד אנדורה וצריך להתכונן. המטרה היא לקחת שלוש נקודות".

מי שמובילה כרגע בראש הבית היא נבחרת שוויץ עם 9 נקודות ומאזן מושלם של ניצחונות. נבחרת רומניה מדורגת במקום השני עם 7 נקודות ואלו נבחרת ישראל ממוקמת במקום השלישי עם 4 נקודות. במקום הרביעי נבחרת קוסובו עם 3 נקודות, במקום החמישי נבחרת אנדורה עם נקודה אחת ובמקום השישי והאחרון נמצאת נבחרת בלארוס עם 0 נקודות.

במחזור הבא תארח נבחרת ישראל את נבחרת אנדורה (יום שני, 19/6, שעה 21:45).

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות