fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגת העל: עוד מאמן סיים את דרכו בליגת העל

אחרי 5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים, המאמן בני לם ומכבי פתח תקווה החליטו על סיום דרכם המשותפת. גם אמש התקיימו משחקים: הפועל באר שבע גברה על הפועל חדרה ומכבי נתניה עם המאמן החדש גיא צרפתי פשוט לא עוצרת
שילם את המחיר. המאמן בני לם צילום: ערוץ הספורט

מכבי נתניה בעידן המאמן גיא צרפתי רשמה ניצחון שלישי רצוף כשגברה על מי שהייתה הפתעת העונה עד לא מזמן, מכבי בני ריינה, 1:3.

נאסים אואמאו העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-37. מארק קוסטה המקומי השווה בדקה ה-80 ל-1:1. רגע לפני שהמשחק נגמר בחלוקת נקודה לכל קבוצה, הגיע הפוטו פיניש המדהים של היהלומים מתניה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן העלה לירן רוטמן את נתניה ל-1:2. שתי דקות לאחר מכן חתם בר כהן את התוצאה בשער שלישי.

מאמן נתניה, גיא צרפתי: "ברמת הכדורגל הייתי רוצה שנמשיך להשתפר ולהיות יותר טובים, אבל מבחינת התוצאות אני בהחלט מרוצה. האווירה טובה, הקהל חזר להאמין בקבוצה וכל ניצחון מעלה את הביטחון של השחקנים. המטרה היא להמשיך ולשמור על זה גם במשחקים הקרובים".

מאמן ריינה, שרון מימר: "לפי התוצאות, אנחנו במשבר. לא היינו גרועים ולא היו פערי רמות כאלה גדולים בינינו לנתניה, אבל בדקות האחרונות הייתה אצלנו חוסר אחריות בהגנה וספגנו. נתקן את הדברים ונמשיך הלאה. גם כשהיו לנו הצלחות, הזהרתי שאין מה לנפח וביקשתי שנמשיך להישאר צנועים. המטרה העיקרית שלנו הייתה ונשארה להבטיח את ההישארות שלנו בליגת העל".

הפועל באר שבע גברה בחוץ על הפועל חדרה, 0:2, משערים של אנטוני ספר בדקה ה-49 וגיא בדש בדקה ה-66. קודם לכן, בדקה ה-65, הורחק ניב גוטליב מחדרה בכרטיס אדום.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "עברנו שבוע מאוד אינטנסיבי עם שלושה משחקים בשבוע ואני שמח שלמרות העומס, הצלחנו להמשיך במומנטום החיובי. עכשיו נצטרך לדאוג שהרצף הזה יימשך. הדבר הכי חשוב מבחינתי, זה שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אני מאוד מאמין בשחקנים, וגם כשנקלענו לתקופה לא טובה עם תוצאות לא טובות, המשכתי לעבוד איתם קשה כדי לתקן את מה שצריך".

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן: "זו לא הייתה הופעה טובה שלנו. יותר מדי דברים שעבדנו עליהם לא בוצעו. ההפסד מאכזב, זה ברור, ונצטרך לעשות את הדברים טוב יותר במשחקים הבאים. העומס הוא מטורף, ונעשה כל מאמץ כדי לחזק את הקבוצה ולהגדיל את הסגל".

היום (רביעי, 3/1) יערכו 4 משחקים נוספים: הפועל ירושלים – מכבי פתח תקווה (שעה 19:00), הפועל תל אביב – בני סכנין (שעה 19:45), מ. ס. אשדוד – מכבי תל אביב (שעה 20:00), הפועל פתח תקווה – מכבי חיפה (שעה 20:15).

בני לם ומכבי פתח תקווה, כבר לא ביחד

המאמן בני לם, סיים את דרכו במכבי פתח תקווה. בהודעת המועדון צוין כי ההחלטה על פרידה התקבלה ברוח טובה, בעקבות התוצאות הלא טובות במשחקים האחרונים (5 הפסדים ב-6 משחקים).

לם הוא המאמן השני בליגת העל שעוזב את תפקידו, לאחר שקודם לכן, פוטר רן קוז'וק מאימון מכבי נתניה.

בהודעה שהוציא המועדון הפתח תקוואי, נכתב: "בהחלטה משותפת של המועדון עם המאמן בני לם, הוסכם על שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה. מכבי פתח תקווה מודה לבני לם על תקופה נהדרת במהלכה הוביל את הקבוצה לליגת העל, ומאחלת לו הצלחה בהמשך".

המאמן עצמו שלח לשחקנים הודעת ווטסאפ, בה כתב: "שחקנים ואנשי צוות יקרים, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה על הדרך המשותפת שעברנו יחד. זאת הייתה דרך מאתגרת, מהנה, מספקת ועם הרבה מאוד רגעים יפים. אני מודה לכל אחד ואחד מכם על הנתניה שלכם להצלחת הקבוצה תחת הדרכתי ומאחל למועדון היקר הזה הצלחה בהמשך הדרך. אין לי ספק שהמועדון ימשיך להצליח. אוהב אתכם ותמיד לרשותכם".

בימים הקרובים יקיים היו"ר אבי לוזון סבב שיחות עם מאמנים בסיומם ייבחר המאמן הבא של הקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות