fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מרוץ האליפות נפתח מחדש

מכבי חיפה גברה על מוליכת הטבלה מכבי תל אביב, 0:1, והנחילה לה הפסד בכורה העונה בליגה. הפער כעת בין הקבוצות צומצם ל-5 נקודות. המאמן מסאי דגו: "הניצחון הכי גדול שלי במכבי חיפה". מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "האתגר של השחקנים יהיה במשחק הבא, להוכיח שיש להם אופי"
ליאור רפאלוב ממכבי חיפה, חוגג את כיבוש השער צילום: אתר מכבי חיפה

במשחק העונה הראשון בין שתי הפייבוריטיות לזכייה באליפות, רשמה מכבי חיפה ניצחון חוץ חשוב על מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, 0:1. עבור החיפאים מדובר על ניצחון ראשון בבלומפילד מזה 12 שנה, שגם צמצם את הפער מהמקום הראשון ל-5 נקודות בלבד, ועבור מכבי תל אביב זהו הפסד ליגה ראשון העונה.

השער היחיד במשחק הובקע על ידי ליאור רפאלוב, שפשוט פורח מחדש. ענאן חלאילה פרץ בדקה ה-11 באגף ימין, חדר לרחבה והוציא כדור רוחב, רפאלוב הגיח מאחור ובעט כדור שנהדף על ידי השוער. רפאלוב הסתער על הכדור החוזר ומקרוב השחיל פנימה, 0:1.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "אני מאוד מתרגש. היה לי חשוב להשיג ניצחון במשחק העונה ועוד נגד מכבי תל אביב אחרי שלא ניצחנו פה 12 שנה. אמרתי לשחקנים שאני לא רוצה שנרגיש שאנחנו עוד קבוצה בליגה, כי איבדנו לא מעט נקודות, אלא קבוצה שזכתה באליפות בשלוש השנים האחרונות ושיש לנו פה מחויבות גדולה. אני גאה בשחקנים שנתנו משחק אדיר. באנו מוכנים וכל מה שעבדנו עליו, בוצע בשלמות. זה היה המשחק הטקטי הכי טובה שלנו העונה והכי גדול שלי במכבי חיפה. החלפתי פה את אחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים בכדורגל הישראלי, וזה דבר לא פשוט להוכיח את עצמי ולהביא תוצאות. חשוב גם שנכנס לפרופורציות, אנחנו עדיין במקום השני ויש עוד משחקים קשים ואתגרים לפנינו. ליאור רפאלוב אמר לי כבר לפני חודש שאסמוך עליו והוא באמת היה מספר אחת בחודש האחרון. הוא נמצא בתקופה נהדרת. אני וליאור גדלנו ביחד בכל הנבחרות הצעירות והוא חזר מבלגיה שחקן טקטי ברמה הכי גבוהה שיש. כל השחקנים הצעירים לומדים ממנו. הוא תמיד מגיע לאימונים ראשון ויוצא אחרון. אני שמח בשבילו ומקווה שהוא ימשיך ככה. אני לא יודע אם אנחנו פייבוריטים לאליפות, אבל אמרתי לשחקנים שזה תלוי בעיקר בנו. מכבי תל אביב קבוצה אדירה, אבל יש לנו קבוצה מצוינת וקהל אדיר ואני מאמין שנהיה במאבק עד הסוף".

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "למשחקים כאלה צריך להגיע רגועים, ולמרות פער הנקודות שהיה לנו טרם המשחק, לא הצגנו את היכולת של מה שרציתי לראות. ספגנו שער מטעות שיכולנו למנוע אותו. מצד שני, אם אתה לא מנצל את ההזדמנויות שאתה מגיע אליהם, אתה לא יכול לנצח. עכשיו האתגר של השחקנים הוא להפגין מנהיגות. לא להוריד את הראש וכבר לחשוב על המשחק הבא. המבחן האמיתי שלנו יהיה בתגובה של השחקנים במשחק הבא וזאת ההזדמנות שלהם להראות למי יש אופי שיכול להרים את הקבוצה".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות