fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב שוב מעדה, מכבי חיפה מצמצת פערים

מכבי חיפה הביסה את מכבי פתח תקווה, 0:5, וניצלה את המעידה של מכבי תל אביב (2:2 נגד בני ריינה), שסופרת כבר 3 משחקים ללא ניצחון, כדי לצמצם ממנה את הפער ל-3 נקודות בלבד. מה חושבים על כך המאמנים?
מתקרבים לפסגה. שחקני מכבי חיפה חוגגים עוד ניצחון צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי תל אביב רשמה משחק ליגה שלישי ללא ניצחון לאחר שסיימה את מפגש החוץ שלה נגד מכבי בני ריינה, בתיקו 2:2.

עבדאללה ג'אבר הימם את האורחים עם שער יתרון לזכות בני ריינה שכבש בדקה ה-19. דור פרץ איזן בדקה ה-42 ל-1:1.

בני ריינה החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-52 עם שער של לואי חילף, 1:2. דור פרץ שוב השווה, הפעם בדקה ה-84, 2:2.

מכבי תל אביב אומנם שמרה על מקומה בראש הטבלה, אבל כעת הפער בינה לבין המקום השני צומק ל-3 נקודות בלבד.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "הופעה לא טובה שלנו, אולי הכי גרועה שלנו העונה. אני לוקח אחריות על המצב ונהיה חייבים למצוא את הדרך כדי לא לספוג שערים בקלות רבה מדי. אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולתקן את הטעויות שעשינו במשחקים האחרונים".

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "אין לי תלונות על התוצאה. התמודדנו נגד קבוצה עם שחקנים מהטופ של הכדורגל בישראל והצלחנו לצמצם את הפערים מולם. אם היינו טיפה יותר מרוכזים, גם יכולנו לנצח ולצאת עם שלוש נקודות. מתחילת העונה שמרנו על יציבות, וגם כשהפסדנו, לא התפרקנו. אנחנו עושים העונה מהמינימום את המקסימום ונמשיך עד השגת המטרה שהיא להישאר בליגה".

מי שעשתה את העבודה, מבחינתה, היא מכבי חיפה, שהביסה בביתה את מכבי פתח תקווה, 0:5 והתקרבה מאוד למקום הראשון כשרק 3 נקודות בינה לבין הפסגה.

ליאור רפאלוב פתח את מסכת השערים עם בעיטה מתוך הרחבה פנימה, 0:1. ענאן חלאילי הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-39. גוני נאור, שנכנס כמחליף כבש שער נהדר בדקה ה-64 והעלה ל-0:3. בדקה ה-68 הצטרף גם דין דוד לרשימת הכובשים והגדיל את היתרון ל-0:4. הבלם שון גולדברג, שעלה לעזרת ההתקפה, חתם את התוצאה בדקה ה-83. 0:5 מהדהד.

מוחמד ג'אבר ממכבי חיפה, שנפצע במהלך המשחק, צפוי להיעדר כחודש ימים. ליאור רפאלוב, שנמצא בכושר מצוין, ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחקה הבא של קבוצתו, נגד בני סכנין.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "משחק מצוין שלנו עם קצב גבוה. אמרתי לשחקנים שחשוב שנמשיך ביכולת הזאת ומאבק האליפות תלוי בעיקר בנו. באנו בגישה מדהימה והצגנו משחק טקטי עם שחקנים שהפגינו מחויבות גבוהה. אנחנו צריכים להמשיך בזה".

מאמן מכבי פתח תקווה, רן קוז'וק: "אנחנו יודעים מה עלינו לעשות בקבוצה ודיברתי על כך עם ההנהלה עוד לפני שחתמתי. הקבוצה צריכה להכניס אנרגיות חדשות ולהוסיף איכות. הקבוצה ספגה מהלומה עם התוצאות האחרונות, אבל אני רואה בכך אתגר גדול. אין לי ספק שנצליח לצאת מחוזקים ונמצא את הדרך להרים את השחקנים ולצאת לדרך חדשה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות