fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב מעדה, מכבי חיפה צמצמה

מכבי תל אביב סיימה את מפגשה נגד הפועל חדרה בתיקו, 1:1. מכבי חיפה ניצלה את המעידה כדי לצמצם את הפער ל-8 נקודות אחרי שגברה בביתה על הפועל ירושלים
עד פה. דור תורג'מן ממכבי תל אביב נבלם על ידי שחקן חדרה צילום: אתר מכבי תל אביב

אחרי רצף של עשרה ניצחונות ליגה רצופים, נעצרה מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב דווקא על ידי אחת הקבוצות האפורות בליגה, הפועל חדרה, לאחר שהמפגש ביניהן הסתיים בתיקו, 1:1.

אלעד מדמון, ה-כוכב של חדרה העונה, הדהים את הצהובים כשכבש בדקה ה-15 והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. דור תורג'מן, עוד שחקן צעיר ומבטיח, איזן בדקה ה-66 ל-1:1.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "נגד יריבות כאלה, אי אפשר לשחק כל כך לאט. ביקשתי מהשחקנים לא להגביה כדורים לרחבה, כי אין להם תכלית, אלא להניע את הכדור בניסיון לפרוץ לכיוון השער. שיחקנו בצורה לא חכמה ופשוט נגררנו למשחק שלהם".

מאמן חדרה, ניסו אביטן: "שיטת המשחק שלנו עבדה טוב מול הפערים הגדולים שיש בינינו למכבי תל אביב. השגנו נקודה יקרה שעבורנו היא בונוס. השחקנים הפגינו מלחמה, כמו שהם נותנים בכל משחק, וגם מחויבות מאוד גדולה למועדון. העומס השנה הוא גדול ואנחנו מאוד רוצים לחזק את הקבוצה. יש רצון לכך ונעשה גם מאמץ מצד הבעלים".

מכבי חיפה עשתה את שלה כשגברה בביתה על הפועל ירושלים, 1:2, וצמצמה את הפער בינה לבין המקום הראשון ל-8 נקודות.

שון גולדברג העלה את הירוקים ליתרון 0:1 כבר בדקה השמינית. מתן חוזז השווה זמנית בדקה ה-28. פרנדזי פיירו קבע את תוצאת המשחק עם שער ניצחון שכבש בדקה ה-43.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "היה לחוץ, במיוחד כשאנחנו במאבק על האליפות ואחרי שסיימנו את שני המשחקים האחרונים בתיקו, אבל אמרתי לשחקנים שגם היא נגלה יכולת לא טובה, חשוב שננצח וניקח שלוש נקודות. אני שמח שעשינו את העבודה והורדנו את הפער. אני חושב שכל משחק בליגה תלוי בנו, גם נגד מכבי תל אביב. אנחנו צריכים לבוא בכל משחק כדי ללחוץ את הקבוצה היריבה וליזום כמה שיותר. רק ככה ננצח ונתקדם".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "כרגיל נגד מכבי חיפה, גם הפעם אני מאוכזב מהתוצאה. הנענו את הכדור בקלות וייצרנו מצבים, אבל היינו חסרי סבלנות בהתקפה ורכים מדי בהגנה. זה קורה לנו כל פעם, כשאנחנו משחקים נגד הקבוצות הגדולות וחושבים שננצח בזכות כדורגל יפה. לפעמים מותר להתגונן ולהעיף כדורים רחוק מהשער שלנו. העולם שייך לצעירים, אבל הם צריכים לדעת איך לנצח משחקים כאלה. מלבד שחקן אחד או שניים, כולם פה בשנת לימוד. יש פה קבוצה טובה ואנחנו צריכים לחזור ולהביא נקודות".

היום (שני, 8/1) יערכו שני משחקים נוספים: מכבי פתח תקווה – הפועל חיפה (שעה 19:00) ובית"ר ירושלים – מ. ס. אשדוד (שעה 20:00).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות