fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מכבי תל אביב הגדילה את הפער בפסגה

מכבי חיפה איבדה נקודות כשסיימה את מפגשה נגד הפועל תל אביב בתיקו (0:0), בעוד מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חיפה (0:1) ופתחה פער של 8 נקודות. בית"ר ירושלים המשיכה במומנטום החיובי כשגברה על מכבי פתח תקווה (2:3)
עידן נחמיאס וערן זהבי ממכבי תל אביב, חוגגים את הניצחון על הפועל חיפה צילום: אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הגדילה את יתרונה בפסגה ל-8 נקודות אחרי שגברה על הפועל חיפה, 0:1, ובכך השלימה ניצחון 11 רצוף.

את השער היחיד במשחק הבקיע עידן נחמיאס, על סף סיום המחצית הראשונה. הסיפור המרכזי השני במשחק היה החלפתו של ערן זהבי בדקה ה-70.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "הפער כרגע לא ממש משמעותי, בטח לא בשבל הזה של העונה. אנחנו צריכים להתעסק יותר בעצמנו ופחות בתוצאות של קבוצות אחרות. כמובן שהייתי רוצה שנבקיע יותר שערים, אבל זה עניין של יותר ריכוז בהתקפה וניצול הזדמנויות".

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "היינו במשחק עד הסוף. לא התפרקנו גם אחרי השער של מכבי תל אביב, שהיה בדקה קריטית רגע לפני המחצית. במחצית השנייה ניסינו לחזור למשחק, אבל היינו חסרי מחץ בהתקפה".

מכבי חיפה קטעה רצף של חמישה ניצחונות רצופים אחרי שחילצה נקודה ממשחק החוץ שלה בבלומפילד נגד הפועל תל אביב, שהסתיים בתיקו, 0:0.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "זה תיקו שהוא כמו הפסד. היה משחק לא טוב שלנו ואני מאוד מאוכזב. למרות שלא היינו במיטבנו היינו בשליטה מוחלטת והיינו צריכים לנצח, אין תירוצים. מצד שני, אין מה לעשות אלא להתרומם כי עוד כמה ימים יש לנו עוד משחק. אני מכבד מאוד את מכבי תל אביב, אבל כרגע אני צריך להסתכל על הקבוצה שלי ולעשות את הכל כדי לנצח במשחק הבא. יש עומס משחקים וזה לא פשוט".

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "באנו לשחק כדורגל ולא נפלנו ממכבי חיפה. אם קצת מזל וריכוז יכולנו גם לכבוש. בסך הכל, אני מרוצה כי נגד קבוצה חזקה וטובה כמו מכבי חיפה, צריך יכולת כדי לקחת נקודות ואני שמח שעשינו את זה".

בית"ר ירושלים גברה באצטדיון טדי במשחק רב שערים על מכבי פתח תקווה, 2:3. טימוטי מוזי העלה את הבית"רים ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית, 0:1. ירדן כהן מפתח תקווה איזן בדקה ה-25 ל-1:1. גריגורי מורוזוב החזיר לילרושלים את היתרון עם שער שני שכבש בדקה ה-30. ירדן שועה הגדיל ל-1:3, בדקה ה-44. אנס מחמיד עוד הספיק לצמק בדקה ה-70 ל-3:2, אבל מפה כבר לא נכבשו שערים נוספים.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל על סף המושלם, בעיקר במחצית הראשונה ואהבתי שכל המשחק הקהל דחף אותנו, גם כשפתח תקווה צימקה ל-3:2. אין ספק שתמיכה הקהל נותנת לנו אנרגיות וכוח. העונה יש קצב משחקים מטורף וכולם פה על הגבול. לכן אני מתרכז יותר באימונים טקטיים ועל הדשא מבצעים יותר אימוני הכנה ושחרור".

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם: "כל המשחק מתבטא בארבע הדקות הראשונות. היינו צריכים לשמור שלא לספוג שער מהיר וברגע שספגנו זה השפיע על כל המחצית. ספגנו גם גולים טיפשיים. במחצית השנייה השתחררנו מעט ועלינו עם ביטחון שאפשר להשוות ואפילו לנצח. הגענו למצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע מלבד השער המצמק. לא קל לשחק עם שחקנים צעירים מול אצטדיון עם כמות קהל של אלפים שכל המשחק דוחף ומעודד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות