fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: מה עשה ניר ברקוביץ' במשחק הבכורה שלו בקריית שמונה?

5 משחקים נערכו בסוף השבוע בליגת העל. מכבי ת"א והפועל באר שבע ניצחו ונצמדו למוליכה מכבי חיפה, שתשחק רק ביום שני. וגם: האם היה זה משחקו האחרון של ולאדן איביץ' כמאמנה של מכבי ת"א העונה? התוצאות, המבקיעים והסיפורים שמאחורי הקלעים
חילץ נקודה במשחק הבכורה שלו בקריית שמונה. המאמן ניר ברקוביץ' צילום: מסך, ערוץ 5

5 משחקים נערכו בסוף השבוע בליגת העל. הסטטוס קוו בצמרת הגבוהה נמשך כשמכבי ת"א והפועל באר שבע מנצחות ונצמדות למכבי חיפה, שתשחק רק ביום שני. אלה התוצאות, אלו המבקיעים, אלו הסיפורים שהיו.

מכבי ת"א הביסה את הפועל חדרה, 0:5. האוהדים הצהובים עוד לא הספיקו להתיישב על כיסאותיהם ביציעים, וכבר הייתה להם סיבה להתרוממות אחרי שאנריק סבוריט הבקיע את השער הראשון כבר בדקה הראשונה. ג'ורג'יה יובנוביץ' הכפיל את התוצאה בדקה ה-21, וערן זהבי שילש בדקה ה-42. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, ספג שחר פיבן כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-64 התאזנו יחסי הכוחות המספריים במגרש אחרי שגם אורן סיטבון מחדרה הורחק בכרטיס אדום ישיר אחרי עבירה גסה על שחקן יריב. המגמה הצהובה נמשכה ובדקה ה-70 כבש פרפה גייאגון את השער הרביעי לזכות הצהובים. שרן ייני קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-90.

הניצחון הזה מגיע על רקע הפרסומים על האפשרות שהמאמן ולאדן איביץ' עשוי לעזוב את מכבי ת"א בעקבות הצעה שקיבל מהקבוצה הרוסית קרסנודר.

"יש דברים שאני לא יכול לדבר עליהם", אמר איביץ' בסיום המשחק, "אני מאמן מכבי ת"א ויכול לדבר רק על המשחק שהיה".

הפועל באר שבע נותרה גם היא בצמרת הגבוהה אחרי ניצחון ביתי קשה על בית"ר ירושלים, 2:3.

חניכיו של המאמן אליניב ברדה כבר הובילו ביתרון, 0:2, משערים של רמזי ספורי כבר בדקה ה-5 ואדריאן פאון (דקה 53), אבל הבית"רים חזרו למשחק והשוו ל-2:2 משערים של ירדן שועה (בפנדל, דקה 66) וטרזי תומא (דקה 78). באר שבע לא נשברה ובדקה ה-87 כבש דור מיכה את השער השלישי לזכות קבוצתו והעניק לבאר שבע ניצחון סופר חשוב במאבק האליפות. מקס גרצ'קין מבית"ר הורחק בדקה ה-89 בכרטיס אדום.

הפועל ירושלים נפרדה ממפגשה נגד עירוני קריית שמונה, בתיקו 1:1. הגיבור הכמעט טרגי של המשחק היה שחקנה של קריית שמונה עאיד חבשי, שבדקה ה-34 הבקיע שער עצמי והעלה את הירושלמים ליתרון, 0:1. בדקה ה-90 הציל חבשי את קבוצתו מהפסד לאחר שכבש את שער השוויון בבעיטת עונשין מ-11 מ', והעניק למאמנו החדש ניר ברקוביץ' נקודה חשובה במאבקה בתחתית.

על המאמן החדש של קריית שמונה עבר שבוע סוער אחרי שעזב את נס ציונה לטובת יריבתה למאבק בתחתית. ברקוביץ', שכבר הספיק בתחילת העונה לעזוב את נס ציונה לטובת משרת המאמן בהפועל חדרה, ובהמשך עזב את חדרה וחזר לנס ציונה, זוהי קבוצתו השלישית העונה. סיבת המעבר היא הצעת שכר משופרת והבטחה לחוזה לעונה וחצי. בקריית שמונה צפוי ברקוביץ' להשתכר כ-30 אלף שקלים נטו בחודש, רכב צמוד, מענקים על הישגים ותנאים נוספים.

הפועל חיפה ומכבי בני ריינה, נפרדו בתיקו 0:0 מאכזב. האירוע היחיד במשחק היה בדקה ה-14, אחרי שאליאל פרץ ביצע עבירה קשה על שחקן יריב והורחק מיד למקלחות. נראה כי גם המאמן רוני לוי מתקשה להוציא את האדומים מהכרמל לדרך חדשה והקבוצה עדיין מסובכת בחלק התחתון של הטבלה.

סקציה נס ציונה עלתה מעל לקו האדום אחרי ניצחון על מ. ס. אשדוד, 0:2, משערים של אלמוג בוזגלו בדקה ה-85 ואור רויזמן בדקה ה-90.

שאר משחקי המחזור יושלמו ביום ראשון: בני סכנין – הפועל ת"א וביום שני: מכבי חיפה – מכבי נתניה. ניצחון חיפאי ירחיק את חניכיו של המאמן ברק בכר 4 נקודות מהדולקות אחריה: מכבי ת"א (מקום 2) והפועל באר שבע (מקום 3).

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות