fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: כל הקבוצות ניצחו בחוץ

4 משחקים נערכו בסוף השבוע בליגת העל ובכולן רשמו הקבוצות האורחות, ניצחונות. היום יתקיימו 3 משחקים נוספים, עם מפגשים מסקרנים בין החיפאיות לתל אביביות

הפועל ירושלים רשמה ניצחון שני רצוף כשגברה בחוץ על הפועל פתח תקווה המתדרדרת, 1:2.

כבר בדקה ה-17 נותרה פתח תקווה בעשרה שחקנים לאחר שגולן בני ביצע עבירה גסה על שחקן ירושלמי ובתגובה ראה את הכרטיס האדום. דקה לאחר מכן פתח תקווה נענשה כשדון סדריק כבש והעלה את האורחים מירושלים ליתרון בדקה ה-18. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הכפילה ירושלמים את יתרונה כשכארם זועבי, דחק מקרוב והעלה את קבוצתו ל-0:2. בדקה ה-82, עידו דוידוב כבש לזכות פתח תקווה וצימק ל-2:1, תוצאה שנשארה עד לסיום.

בעקבות ההפסד, החמישי ברציפות, מעמדו של מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה, די מעורער ובקבוצה כבר נשקלת האפשרות להחליפו.

עוד לפני כן, סיכם המאמן: "יש פה קבוצה טובה שאני מאוד מאמין בה. אין ספק שנהיה חייבים לשפר את משחק ההגנה ולהיות יותר מרוכזים בהתקפה, אבל אני בטוח שנדע להתמודד עם המצב ולהיחלץ ממנו".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "פתחנו טוב את המשחק והיתרון שלנו היה מוצדק. במחצית השנייה ספגנו שער שסתם הלחיץ אותנו. לשמחתי, ידענו לשמור על התוצאה. עברנו סיבוב לא פשוט וסיימנו אותו בטעם טוב ובמומנטום חיובי. נקווה שזה יימשך ככה".

מכבי נתניה, עם מאמן החדש על הקווים – גיא צרפתי, חגגה ניצחון שני רצתוף, הפעם על חשבונה של הפועל חדרה, 1:4.

בדקה ה-40 כבשה חדרה שער לכיוון הלא נכון ונתניה עלתה ל-0:1. רגע לפני ההפסקה, הכפיל עוז בילו את היתרון ל-0:2. בדקה ה-50 שילש גלבוב את היתרון ל-0:3. בדקה ה-67 צימקה חדרה ל-3:1, משער נהדר של דאגלס גומז. בדקה ה-89 נפלתי בלאי מנתניה כבש בנגיחה וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן נתניה, גיא צרפתי: "אני שמח על הפתיחה הטובה ואנחנו רק בתחילת הדרך".

מאמן חדרה, ניסו אביטן: "שיחקנו לא רע, אבל עשינו טעויות קשות בהגנה ושילמנו על זה. לספוג שער עצמי ואחר כך עוד שני שערים מטעויות בהגנה, זה יותר מדי בשביל לחזור למשחק".

בדרבי של המגזר הערבי, גברה בני סכנין על מכבי בני ריינה, 0:1, משער של סאהר טאג'י בדקה ה-80.

מאמן סכנין, סלובודאן דרפיץ': "רואים שיש לנו דרך וכל ניצחון שמקרב אותנו למעלה הוא סיבה לשמוח. אנחנו עדיין נהיה חייבים להתחזק לקראת ההמשך ואני מקווה שנעשה את זה ונשמור על מעמדו בצמרת".

מאמן ריינה, שרון מימר: "רצינו לסיים את הסיבוב בטעם מתוק, אבל בכל מקרה לא ייקחו לנו את מה שעשינו עד עכשיו. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים להמשיך להישאר צנועים ולעשות את מה שעשינו בסיבוב הראשון, גם בסיבוב השני".

הפועל באר שבע רשמה ניצחון חוץ על מ. ס. אשדוד, 1:3. האשדודים היממו עם שער מהיר בדקה החמישית של ג'ון בוטאקה. יוני סטויאנוב איזן בדקה ה-20 ל-1:1. בדקה ה-68 השלים רותם חטואל את המהפך עם שער שני לזכות קבוצתו, 1:2. בדקה ה-73 הורחק חטאב עוביידה מאשדוד לאחר שספג כרטיס צהוב שני והוצא באדום. בדקה ה-86 חתם אנטוני ספר את התוצאה בשער שלישי לזכות באר שבע.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "זה ניצחון של הרבה אופי. פתחנו לא טוב, אבל השינויים שעשינו בהמשך הוכיחו את עצמם. אנחנו צריכים לשמור על הקצב הזה גם במשחקים הבאים".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "לא יכול להיות שנתפרק ככה בתוך כמה דקות. גם ההרחקה של חטאב פגעה בנו. אנחנו נאיביים ונצטרך ללמוד לדעת לקחת נקודות גם בכוח".

 

משחקי המחזור יושלמו היום (ראשון, 31/12) בשלושה מפגשים: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקווה (שעה 19:45), הפועל חיפה – מכבי תל אביב (שעה 20:00), הפועל תל אביב – מכבי חיפה (שעה 20:30).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות