fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הפועל באר שבע נעצרה, סכנין בניצחון דרמטי על בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע חלמה להצטרף למאבק האליפות, אבל תיקו ביתי מאכזב נגד מכבי פתח תקווה (1:1) מרחיק אותה לעת עתה מהפסגה הגבוהה. בית"ר ירושלים שוב ספגה שער בתוספת הזמן, הפעם בהפסד לבני סכנין, 2:1. ואיך הייתה הבכורה של המאמן בני לם בקבוצתו החדשה, הפועל פתח תקווה?
מתקרבת לפלייאוף העליון. בני סכנין צילום: אתר ערוץ הספורט

אליניב ברדה, מאמנה של הפועל באר שבע היה קרוב מאוד לשבור את המאזן הנפלא של המאמן ברק בכר שקבע 10 ניצחונות ליגה רצופים. אבל ברדה וקבוצתו נעצרו בדיוק על 10 ניצחונות אחרי שסיימו את מפגש הליגה הביתי שלהם נגד מכבי פתח תקווה בשוויון, 1:1.

בן שהר, כן, דווקא הוא, אקס הפועל באר שבע, העלה את האורחים מפתח תקווה ליתרון 0:1, בדקה ה-49, אחרי בישול של אלון אזוגי.

באר שבע איזנה בדקה ה-77, משער בכורה של הרכש הטרי ארתור שושאנצ'ב, שניצל מסירה חכמה של אמיר גנאח ומול השוער בעט פנימה.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "אני מאוכזב מאוד, בטח כשלא ניצחנו במשחק בית שהיה לנו חשוב לקחת בו נקודות. הגענו להמון הזדמנויות והימרנו על התקפה וזה אולי השאיר לנו את העורף קצת חשוף. סופו של כל רצף להסתיים, אבל בשביל שזה יימשך היינו צריכים לשחק יותר טוב".

מאמן מכבי פתח תקווה, רן קוז'וק: "כדורגל זה משחק של אמיצים ואם היינו אמיצים יכולנו גם לנצח, בטח מול יריבות חזקות כאלה ועוד במגרש הביתי שלהן. נדאג לבוא גם למשחקים הבאים בגישה חיובית ובאגרסיביות כדי להשיג עוד תוצאות טובות".

בני סכנין השיגה ניצחון ביתי חשוב על בית"ר ירושלים, 1:2 דרמטי, והיא חזק בתמונת הפלייאוף העליון.

אדריאן פאון העלה את סכנין ליתרון בדקה ה-42. נהוראי דבוש הבית"רי איזן בדקה ה-52 ל-1:1. עמוק בתוספת הזמן השיגה סכנין הכרעה כשעובדיה דרוויש כבש את שער הניצחון לזכות סכנין.

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ': "הגיע לנו לנצח. אנחנו משחקים כדורגל טוב וחיובי כל העונה, יש לנו קבוצה צעירה שאוהבת לשחק כדורגל אטרקטיבי וזה מתבטא בתוצאות".

מאמן בית"ר ירושלים, גל כהן: "יום אחד נתבאס על איבוד הנקודות ועל ההפסדים האלה בדקות האחרונות. לצערי, אנחנו מורגלים לזה השנה וזה מסוג הטראומות הספורטיביות שיש העונה לבית"ר ירושלים. העונה אנחנו מקבלים גולים בדקות הכי קשות ואין לי הסבר לזה. נתנו הכל במשחק, ורק חוסר ריכוז ומזל גדול לסכנין, הכריעו את המשחק. נצטרך להיות רעים יותר ולדעת לשחק עד הסוף. תמיד יש חשש מהסתבכות בתחתית, בעיקר כשהליגה העונה מאוד צפופה. אני מאמין בשחקנים. ההפסד כואב, אבל נצטרך להרים את השחקנים ולקחת נקודות במשחקים הבאים".

הפועל תל אביב ומכבי בני ריינה, סיימו את המפגש ביניהן בתיקו 0:0 משמים.

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, שגם לאחר שני משחקים טרם רשם ניצחון עם קבוצתו החדשה, סיכם: "הגענו ל 4-5 מצבי הבקעה טובים ורק גול אחד היה חסר לנו כדי שנסכם שהיה משחק טוב. היינו טובים והיינו צריכים לנצח. ריינה בכלל לא הגיעה לשום מצב. אני בהחלט מאוכזב כי עשינו הכל כדי לנצח. אני מאמין שאם נמשיך להציג יכולת כזאת, גם התוצאות יגיעו. השתפרנו בהרבה דברים, חוץ מהבקעת שערים, וגם זה יגיע. כל משחק מעכשיו הוא קריטי ואין משחק שהוא יותר חשוב מהשני".

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "היה חשוב לנו מאוד להוציא נקודות מהמשחק הזה ולהתקרב עוד יותר לעבר הפלייאוף העליון, מקום שעד עכשיו אנשים לא מאמינים שבני ריינה נמצאת במקום הזה בשלב הזה של העונה. ידענו להוציא נקודות במשחק חוץ קשה ושאפו לשחקנים, אני מאוד מרוצה מהם. אני מקווה שנמשיך ככה גם במחזורים הבאים ונסיים את העונה בצורה הכי מתוקה שאפשר".

בקרב תחתית נוסף, נפרדו הפועל ירושלים ומ. ס. אשדוד בתיקו, 1:1. בדקה ה-23 הכשיל שוער הפועל ירושלים אדליי, את חלוץ הקבוצה האורחת, הנטי, בתוך הרחבה ולאחר התערבות מערכת ה-VAR, נפסקה בעיטת עונשין מ-11 מ'. שלומי אזולאי דייק והעלה את אשדוד ליתרון, 0:1. בדקה ה-66 הגביה מתן חוזז כדור רוחב מעל הגנת אשדוד ואופק נדיר נגח מקרוב לרשת, 1:1.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "המשחק היה בשליטה שלנו וחבל שהפסדנו בו שתי נקודות חשובות מאוד. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה וחבל שבגלל שטות אחת בהגנה, ספגנו. במשחק כזה, כשאתה בפיגור, צריך חוסן מנטלי כדי לחזור למשחק ואני שמח שעשינו את זה. רק ששוב, חבל שלא ניצלנו את היתרון שלנו במגרש כדי לנצח".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "הפועל ירושלים אולי שלטה במשחק, אבל אנחנו היינו יותר מסוכנים, אז ככה שהתוצאה די משקפת. אנחנו עובדים קשה וגם נקודה במשחק חוץ זה בסדר. אלה משחקים שפעם היינו מפסידים בהם, והיום, כשהביטחון נבנה לאט לאט, אנחנו גם יוצאים עם נקודה".

משנה מאמן, לא משנה מזל, וגם לא תוצאה. המאמן בני לם, בהופעת בכורה על הקווים עם קבוצתו החדשה הפועל פתח תקווה, רשם הפסד בית להפועל חדרה, 2:0.

בדקה ה-37 שלח אלעד מדמון כדור רוחב והחלוץ החדש דוניו גודסווי, שחזר לארץ אחרי ששיחק בעבר במכבי חיפה, נגח מקרוב לקורה ופנימה, 0:1 לחדרה. בדקה ה-59 התכבד דוניו בבישול לחברו לקבוצה ג'יימס אדניי, שמקרוב הרשית את ה-0:2.

מאמן הפועל פתח תקווה, בני לם, שקבוצתו שקועה עמוק במקום האחרון, סיכם: "למדתי המון מהמשחק, בעיקר עם מי אני יכול לצאת למלחמה ועם מי לא. נכון שהמצב לא טוב ואין לנו ברירה אלא להתחיל לקחת נקודות במשחקים הבאים. אני מאוד מאמין ביכולתי להשאיר את הפועל פתח תקווה בליגה. יש פה קהל מדהים ואני אציל את הקבוצה".

מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס: "יש שיפור בביטחון של השחקנים ורואים את זה במגרש. גם צירופם של שחקנים חדשים תרמה לשיפור ביכולת הקבוצתית. כשבאתי להפועל חדרה, ידעתי לאן אני בא ואיזה שינוי צריך לעשות. זה אתגר גדול ואני שמח שאנחנו עושים צעד צעד בדרך להיות קבוצה טובה יותר שגם יודעת לנצח ולקחת נקודות חשובות".

היום (ראשון, 18/2) יתקיים הדרבי החיפאי הגדול בין המוליכה והאלופה, מכבי חיפה, להפועל חיפה (שעה 20:30).

המחזור יינעל מחר (יום שני, 19/2) במפגש בין מכבי נתניה למכבי תל אביב (שעה 20:00).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות