fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הסינדרלה מהצפון ממשיכה להפתיע את הליגה

מכבי בני ריינה לא עוצרת. הקבוצה, שעדיין לא הפסידה העונה, חגגה גם על מכבי פתח תקווה ונצמדה למוליכת הטבלה. אשדוד ממשיכה במגמת התייצבות, בעוד הפועל תל אביב עדיין מחפשת ניצחון ראשון בעידן המאמן החדש
הלהיט של הליגה. שחקני בני ריינה חוגגים עוד ניצחון צילום: ערוץ 5

משחקי המחזור השמיני בליגת העל נפתחו בסוף השבוע עם 3 מפגשים. מכבי בני ריינה, שעדיין לא הפסידה העונה, ממשיכה להפתיע ולהיצמד לצמרת הגבוהה. הפעם הם עשו את זה מול הקבוצה היומרנית של מכבי פתח תקווה, 0:3 חלק. שלומי אזולאי, כבש את השער הראשון לזכות ריינה כבר בדקה ה-12. בדקה ה-30 נותרה פתח תקווה בעשרה שחקנים לאחר שמויזי אדיליהאו, ביצע עבירה גסה על שחקן ריינה והורחק בכרטיס אדום. ריינה ניצלה מהר מאוד את יתרונה המספרי על המגרש ובדקה ה-33 הכפילה את יתרונה משער שכבש ממדו סמבה. עמוק בתוספת הזמן נכנס גם לואי חילף לרשימת הכובשים של ריינה, כשחגג שער שלישי לזכות קבוצתו ובכך חתם את התוצאה.

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "אני מאוד מרוצה מרמת המחויבות של השחקנים. הטבלה פחות מעניינת אותנו כרגע והמטרה הייתה ונשארה להישאר בליגה. חשוב לי להדגיש שההצלחה היא לא רק שלי, אלא של כל הצוות שעובד לצדי. כולם מדברים אתנו על פלייאוף עליון, אבל פלייאוף עליון עושים במעשים ולא בדיבורים. יש לנו עוד דרך ארוכה, ואני שמח שעד כה הוכחנו שאנחנו קבוצה ראויה ולגיטימית בליגת העל. נשארנו אותה ריינה הקטנה, זו שכולם כבר סימנו בתחילת העונה שתרד בסיום העונה לליגה הלאומית. אף אחד מאתנו לא חלם להיות במקום השני בשבל הזה של העונה, אבל בנינו קבוצה שידענו למה היא מסוגלת. אנחנו מחוברים ומה שחשוב זה שנמשיך ככה".

הפועל פתח תקווה ומ. ס. אשדוד נפרדו בתיקו, 1:1. גולן בני, שנכנס כמחליף בשורות פתח תקווה, כבש כבר בנגיעתו הראשונה בכדור והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. אשדוד לא נשברה ו-7 דקות בתוספת הזמן זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מ' לאחר נגיעת יד ברחבה של שחקן פתח תקווה. שלומי אזולאי דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "הניצחון כבר היה בידיים שלנו ולקחו לנו אותו בגלל שריקה לפנדל מפוקפק. הכדור פגע ביד הצמודה של השחקן ולא שינה כיוון או משהו כזה. הפנדל לא היה צריך להישרק ומנע מאתנו שתי נקודות חשובות".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "נקודה שהיא כמו ניצחון. הפסד לא היה משקף את מה שהיה במשחק. הפנדל בסיום עשה צדק. מה שחשוב זה שהקבוצה התייצבה במשחקים האחרונים ואנחנו עם הפנים קדימה".

גם המפגש בין הפועל תל אביב להפועל חדרה, הסתיים בשוויון, 1:1. הישאם ליוס העלה את תל אביב ליתרון 0:1, בדקה ה-28. בדקה ה-69 ספג אלון אזוגי מתל אביב כרטיס צהוב שני והורחק. בדקה ה-79, אלעד מדמון, השם הכי חם של חדרה, הבקיע את שער השוויון, 1:1.

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "כשהובלנו, הגענו לכמה הזדמנויות טובות ויכולנו להבקיע את השער השני, אבל לא עשינו את זה. נצטרך לתקן ולשפר את מה שלא עבד ולהיות יותר טובים. יש לי אמונה בקבוצה".

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן: "הייתה לנו עדיפות ברורה במחצית השנייה והיינו ראויים לנצח. הם תפסו אותנו פעם אחת לא מוכנים בהגנה, והבקיעו. כולנו עובדים קשה בשביל להשאיר את הפועל חדרה בליגה ואני מאמין שנעשה את זה".

היום (ראשון, 10/12) יתקיימו 3 משחקים נוספים: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים (שעה 20:30), בני סכנין – מכבי תל אביב (שעה 20:00), הפועל ירושלים – הפועל חיפה (שעה 19:30). ביום שני (11/12) יושלים המחזור במפגש בין מכבי נתניה להפועל באר שבע (שעה 20:00).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות