fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הנדנדה נמשכת, עכשיו מכבי חיפה ראשונה

מכבי חיפה הביסה את מ. ס. אשדוד, 0:5, עם 5 שערים שכולם נכבשו עוד במחצית הראשונה. פרנדזי פיירו הצטיין עם רביעייה. החלוץ אמר בסיום: "השארתי את הכדור בארונית כדי שכל השחקנים יחתמו עליו. בלעדי חבריי לקבוצה, לא הייתי יכול לעשות את זה"
גדול. פרנדזי פיירו ממכבי חיפה חוגג עם חבריו את הרביעייה שכבש צילום: אתר מכבי חיפה

יממה אחת בלבד אחרי שאיבדה את המקום הראשון לטובת מכבי תל אביב, האלופה, מכבי חיפה, חזרה לפסגה אחרי ניצחון חוץ מוחץ על מ. ס. אשדוד, 0:5.

הקהל הירוק שליווה את הקבוצה מהצפון הרחוק לדרום, לא היה צריך לחכות הרבה כדי להתחיל בחגיגות. בדקה ה-6 חטף שון גולדברג את הכדור בחצי המגרש, שלח כדור עומק לפרנדזי פיירו, שמתוך הרחבה בעט כדור שטוח לקורה ופנימה, 0:1 למכבי חיפה. בדקה ה-17 ספגו המקומיים מכה נוספת כשהנרי אזיקיאל ביצע עבירה על שחקן חיפאי ולאחר בדיקת מערכת ה-VAR, נשלף לעבור כרטיס אדום. אשדוד בעשרה שחקנים וגם בפיגור. התשלום הספורטיבי שגבתה חיפה היה מהיר ובדקה ה-22 היא כבשה את שערה השני במשחק. ענאן חלאילי בישל מצוין לפייר קורנו שמקרוב דחק את הכדור פנימה, 0:2. חיפה לא עצרה ובדקה ה-25 איבדה אשדוד כדור במרכז המגרש, ואחרי סדרת מסירות הוציא חלאילי כדור רוחב לפיירו שבבעיטת עקב השחיל את השער השלישי, 0:3. בדקה ה-39 גמרה חיפה למעשה את המשחק, כשפיירו השתלט על כדור ברחבת אשדוד ומקרוב שוב בעט מדויק לרשת, 0:4. בדקה ה-42 הגביה גדי קינדה כדור מאגף ימין לתוך הרחבה ופיירו נגח פנימה, 0:5 למכבי חיפה, רביעייה לחלוץ החיפאי. במחצית השנייה נרגעה חיפה והתוצאה נותרה בעינה.

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "באנו למשחק בגישה מדהימה. פתחנו חזק כי ידענו שאשדוד תבוא להילחם על החיים שלה בליגה. אני מאוד גאה בשחקנים. אחרי שחזרנו מאירופה, לעשות את הסוויץ' הזה בראש ולנצח ככה, מראה שיש פה חומר מיוחד. אנחנו מכבדים את היריבות, אבל מסתכלים רק על עצמנו. מהיום הראשון שלי במועדון, אמרתי שהכל תלוי בנו. אני שמח שאנחנו במקום הראשון ולא תלויים באף אחד, אבל יש עוד המון נקודות בקופה וצריך להמשיך הלאה".

כוכב המשחק, פרנדזי פיירו: "השארתי את כדור המשחק בארונית כדי שכולם יחתמו עליו. זו הפעם הראשונה שלי בקריירה שאני מבקיע רביעייה ואני שמח. לא משנה כמה אחמיץ, אני יודע שבסוף אכבוש ותמיד אחפש איך לעזור לקבוצה לנצח ולהצליח. בלעדי חבריי לקבוצה לא הייתי עושה את זה והקרדיט הוא לכולם, לכל הקבוצה".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "התחושות לא נעימות. לא כיף להפסיד ובטח לא בתוצאה כזאת. אני רוצה להתנצל בפני הקהל שלנו. מכבי חיפה גדולה עלינו ואנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא".

היום (שני, 26/2) יינעל המחזור במפגש בין מכבי בני ריינה לאחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה (שעה 20:00).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות