fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: המהפך של הפועל חיפה

הפועל חיפה כבר פיגרה בביתה, 2:0 מול בית"ר ירושלים, אבל מחצית שנייה אדירה הובילה אותה למהפך ולניצחון, 2:3 עם שער שנכבש עמוק בתוספת הזמן. מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "גאה בשחקנים שהפגינו אופי ונחישות". מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "השופט הכריע את המשחק. אני מקווה שאין לו משהו אישי נגד בית"ר"
פריידי מבית"ר ירושלים מנסה להסתנן בין שחקני הפועל חיפה צילום: אתר בית"ר ירושלים

השיא העונתי נשבר: 30 שערים הובקעו במסגרת משחקי המחזור ה-14 בליגת העל, שננעל אמש (יום חמישי) במשחק מטורף בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים.

המשחק התאפיין בשתי מחציות שונות לחלוטין. בראשונה, שלטה בית"ר ירושלים ששטפה את המגרש באצטדיון סמי עופר וכבר בדקה ה-14 מימשה את יתרונה. ירדן שועה נשלח בכדור עומק, השתלט על הכדור ודהר לכיוון הרחבה. שחקן חיפאי גלש לרגליו, הכדור הגיע לפרד פריידי שמול שער חשוף בעט פנימה, 0:1 לבית"ר. חיפה הייתה המומה בעוד בית"ר המשיכה לשלוט בקצב. בדקה ה-33 נתפס גריגורי מורוזוב האורח ברחבה על ידי מוחמד קמארה המקומי והשופט אילן פריד הצביע לעבר הנקודה הלבנה. ירדן שועה דייק, 0:2 לבית"ר. בית"ר יכלה להבקיע שערים נוספים, אבל החמיצה. ואז הגיעה המחצית השנייה ועמה המהפך. הפועל חיפה עלתה למגרש ופשוט העלימה את בית"ר. היא החלה ליזום ותקפה שוב ושוב את שער בית"ר. בדקה ה-52 היא גם חזרה למשחק. תומר יוספי הכניס כדור לעומק הרחבה ומוחמד קמארה הקדים את שומרו ומתוך הרחבה החליק ברגלו לפינה ופנימה, 2:1. חיפה, מעודדת מהשער המצמק, המשיכה לתקוף ובדקה ה-68 הוכשל יוספי ברחבה על ידי אור דהן וגם היא זכתה בפנדל. גיא מלמד דייק ואיזן ל-2:2. התחושה שחיפה יכולה לעשות את זה ולהשלים מהפך הייתה באוויר ועמוק בתוספת הזמן זה גם הגיעה לה. איתמר נוי בעט מתוך הרחבה כדור שפגע בידו של דור מיכה והשופט, בהחלטה אמיצה אך נכונה, שוב הצביע לעבר הנקודה הלבנה. גיא מלמד עמד בלחץ ושוב דייק, 2:3 אדיר להפועל חיפה.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "מגיע לשחקנים מחמאות, כי לרדת להפסקה בפיגור 0:2 נגד בית"ר ירושלים ואז לחזור למשחק וגם לנצח, מראה על אופי ונחישות ואני ממש גאה בהם. במחצית הראשונה היינו חשופים ולא רגועים ויכולנו בקלות להתפרק. במחצית אמרתי לשחקנים שאם נהיה סבלניים ונשחק נכון, נוכל לחזור למשחק ולנצח. הקהל שראה את המשחק, נהנה מכדורגל סופר התקפי של שתי הקבוצות ועם דרמה שלשמחתי הייתה בצד שלנו".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת שיכולנו לכבוש בה יותר משני שערים. גם במחצית השנייה הגענו לעוד כמה מצבים שאם היינו מנצלים אותם המשחק היה נגמר, אבל עשינו את כל הטעויות האפשריות. הפועל חיפה חזרה למשחק מחוסר ערנות שלנו ואז הגיעה ההחלטה של השופט לפסוק נגדנו פנדל שלא היה. אני מאוד מקווה שאין פה משהו אישי נגד בית"ר ירושלים. שופטים טועים, זה יכול לקרות, אבל פה השופט הלך נגד המלצת ה-VAR. ההחלטה הזאת הפסידה לנו את המשחק. ראיתי את האירוע כמה וכמה פעמים ואני עד עכשיו לא מאמין שהשופט קבע שהיה פנדל. זה מאוד מאכזב, כי באמת נתנו פה מלחמה ועשינו מהלכים אדירים. ברגע שהשופט הכריע את המשחק, זה הכריע גם את התוצאה".

בעקבות הניצחון עלתה הפועל חיפה למקום השלישי בטבלה עם 24 נקודות, בעוד בית"ר ירושלים ירדה למקום ה-11 עם 14 נקודות.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות