fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: המאמן שחזר מאירופה, הפך ללהיט של הליגה

גיא צרפתי, שפוטר לפני חודש מהכוכב האדום בלגרד, חזר לארץ, חתם במכבי נתניה ומאז הוביל אותה מתחתית הליגה ועד למקום גבוה בצמרת. הפועל באר שבע ממשיכה להרשים בכיבושים. בני ריינה ממשיכה להתדרדר. הפועל פתח תקווה וסכנין שיעממו בתיקו ללא שערים
4 מ-4. מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי צילום: אתר מכבי נתניה

מאז הגעתו של המאמן גיא צרפתי למכבי נתניה, לפני 4 מחזורים, הקבוצה רשמה 100 אחוזי הצלחה. בסוף השבוע, גברה נתניה במשחק בית על הפועל תל אביב, 1:2 וטיפסה למקום החמישי בטבלה כשהיא עוקפת את הפועל תל אביב שירדה למקום השישי.

דווקא האדומים מתל אביב היו אלה שעלו ליתרון ראשון ומהיר משער של מאוויס צ'יבוטה כבר בדקה השלישית, 0:1 לתל אביב. התגובה של נתניה הגיע מהקשר מקסים פלקוצ'נקו שכבש צמד בדקות 14 ו-18, בדרך למהפך, 1:2, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

המאמן גיא צרפתי: "מהניסיון שיש לי ממכבי נתניה, תמיד הייתה פה אווירה טובה סביב הכדורגל. העיר הזאת צמאה לכדורגל ואני שמח שהתחלנו טוב את הקדנציה שלי בקבוצה כמאמן. האופי שלי זה כדורגל התקפי ויש פה סגל שמאפשר לי לשחק את הכדורגל שאני רוצה. אני נותן לשחקנים הרבה חופש פעולה במגרש ועם זה אני הולך".

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "התחלנו טוב את המשחק ואחרי שהבקענו את השער הראשון יכולנו להבקיע גם את השער השני. בחמש דקות איבדנו את השליטה במשחק ואפשרנו לנתניה לחזור למשחק. הם קבוצה חזקה ולמרות שניסינו לחזור למשחק, איבדנו מעט איזון בגלל עייפות. לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בתקופה כל כך קצרה".

גם הפועל באר שבע המשיכה במומנטום החיובי שלה כשגברה בביתה על מכבי בני ריינה, 2:4.

עדן שמיר העלה את באר שבע ליתרון 0:2 מצמד שערים שכבש בדקות 14 ו-30. לואי חילף, שנכנס כמחליף בבני ריינה הבקיע בדקה ה-34 וצימק ל-2:1. בדקה ה-52 העלה הלדר לופס את באר שבע ליתרון, 1:3. רועי גורדנה כבש גם הוא בדקה ה-54 והגדיל את היתרון ל-1:4. בדקה ה-85 הצליח שלומי אזולאי מריינה להמתיק מעט את ההפסד עם שער מצמק נוסף, 4:2.

הניצחון הקפיץ את באר שבע למקום השלישי בטבלה בעוד בני ריינה התדרדרה למקום השביעי.

מאמן באר שבע, אליניב ברדה: "אני זוכר טוב מאוד איפה היינו עד לא מזמן. עברנו ימים לא פשוטים, אבל המשכתי להתרכז בעבודה ובאיך לשפר את הקבוצה ולהוציא מהשחקנים יכולת יותר טובה. אני שמח שהדברים שוב מתחברים לנו ואנחנו נראים טוב יותר".

מאמן ריינה, שרון מימר: "היו פערי איכות מול באר שבע. יש לנו סגל שחוק מעומס המשחקים וזה פוגע בנו. דברים שהלכו לנו טוב בתחילת העונה, הולכים עכשיו קשה בגלל העייפות וזה פוגע באיכות המשחק שלנו. למרות ההפסדים האחרונים, אנחנו עדיין במקום טוב בטבלה, מקום שאף אחד לא ציפה שנהיה בו. נהיה חייבים להתחזק ולרענן את הסגל".

המפגש בין בני סכנין להפועל פתח תקווה, הסתיים ב-0:0 משמים.

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ': "לא נהניתי מהמשחק. החבר'ה הצעירים אצלנו כישרוניים ובעלי יכולת, אבל כנראה שזה לא מספיק. צריך לדעת לנצל הזדמנויות ולנצח משחקים כאלה".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טסלפפה: "אני לא מרוצה מהנקודה ומאוד מאוכזב מהתוצאה, כי יכולנו לנצח. הגענו למצבים ולצערי לא הבקענו. אנחנו חייבים להתחזק, למרות שכרגע לא פשוט להביא שחקנים זרים לישראל. ננסה למצוא תחליפים ראויים".

היום (ראשון, 7/1) יערכו שני משחקים נוספים: מכבי תל אביב – הפועל חדרה (שעה 20:00), מכבי חיפה – הפועל ירושלים. המחזור יושלם מחר (שני, 8/1) במפגשים בין מכבי פתח תקווה להפועל חיפה (שעה 19:00) ובית"ר ירושלים נגד מ. ס. אשדוד (שעה 20:00).

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות