fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגת העל: גם החלפת מאמן לא עזרה למכבי פתח תקווה

הפועל חיפה רשמה ניצחון חוץ מרשים על מכבי פתח תקווה, 0:3, בהופעת הבכורה של המאמן החדש רן קוז'וק אצל המלאבסים. בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח בטדי את האחרונה בטבלה
בצמרת הגבוהה. שחקני הפועל חיפה חוגגים את הניצחון על מכבי פתח תקווה צילום: וואקו סטודיו

הפועל חיפה המפתיעה שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה (מקום שלישי) אחרי ניצחון חוץ מרשים על מכבי פתח תקווה, שהציגה לראשונה את מאמנה החדש, רן קוז'וק.

יינון אליהו, שנכנס כמחליף בעקבות פציעתו של חאתם אל חמיד, כבש בנגיחה את השער הראשון כבר בדקה ה-16, אחרי הגבהת עומק של לירן סרדל. בדקה ה-54 סרדל עצמו כבש והכפיל את היתרון ל-0:2. גיא מלמד, בפנדל מדויק, חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-84.

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "אחרי המשחק הנהדר נגד בית"ר ירושלים, אמרתי לשחקנים שחייבת להיות לזה המשכיות ואני שמח שהשגנו עוד ניצחון חשוב ששימח מאוד את הקהל שליווה אותנו".

 

בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה, מ. ס. אשדוד ועוד בטדי, והמפגש ביניהן הסתיים בשוויון, 1:1.

ג'ון בוטאקה העלה את האורחים מאשדוד ליתרון בדקה ה-50, 0:1. ירדן שועה השווה בדקה ה-70.

עוזר המאמן בבית"ר ירושלים, גל כהן: "השחקנים השקיעו המון במשחק, אבל עם סגל חסר ועומס משחקים, זה קשה. אנחנו מחלקים יותר מדי מתנות והקבוצות היריבות מנצלות את זה כדי לכבוש שערים קלים מדי. למרות זאת, הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח וחבל שלא ניצלנו אותם. אני מקווה שנחזור לנצח ולעשות רצף שיוביל אותנו למעלה. המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון ואני מאמין שנעשה את זה".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "אני מאוכזב שלא ניצחנו, אבל בגדול די מרוצה מהיכולת שהצגנו. היה חשוב לעצור את רצף ההפסדים ואני גאה בשחקנים. אם נמשיך ככה, אין לי ספק שגם הנקודות יגיעו".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות