fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: בית"ר ירושלים לא מוותרת על הפלייאוף העליון

חניכיו של המאמן יוסי אבוקסיס גברו בחוץ על הפועל תל אביב (0:1), וצמצמו את הפער מהמקום השישי ל-3 נקודות. אבוקסיס: "בית"ר ירושלים צריכה להיות בפלייאוף העליון". אכזבה גדולה בהפועל תל אביב מההפסד ומחוסר היציבות
בית"ר מתקדמת, הפועל נעצרת. שחקני בית"ר ירושלים והפועל תל אביב צילום: אתר בית"ר ירושלים

במשחק שנעל את המחזור, גברה בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד על הפועל תל אביב, 0:1, וחזרה לתמונת המאבק על כניסה לפלייאוף העליון. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-76 בזכות שיתוף פעולה בין שני שחקנים מחליפים. דור מיכה הגביה כדור לרחבה ופרד פריידי נגח פנימה, 0:1. הניצחון קידם את בית"ר ירושלים למקום השביעי בטבלה, מרחק 3 נקודות מהמקום השישי, שם מדורגת מכבי נתניה.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "כל פעם שאני אומר שהשגנו ניצחון חשוב, במשחק שלאחר מכן אנחנו מפשלים. אני מקווה שהפעם זה יקרה ושהניצחון הזה באמת ייתן לנו קפיצה קדימה ושתהיה לכך המשכיות. בית"ר ירושלים צריכה להיות בפלייאוף העליון ואני שמח שהאפשרות הזאת עדיין קיימת. הניצחון הזה הגיע גם ללא השחקן הכי משמעותי שלנו, ירדן שועה, וזה רק מוכיח שאסור שקבוצה תהיה תלויה בשחקן אחד".

מאמן הפועל תל אביב, בורחה למה: "אנחנו יכולים להיות טובים יותר ולמרות ששיחקנו טוב וייצרנו מצבים, ספגנו בהתקפה מתפרצת של בית"ר. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שהגענו אליהם כדי לכבוש, וברגע שזה לא קורה, קשה לנצח. אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה, אבל אנחנו עובדים על זה כדי להשתפר. גם בתקופות כאלה, הכי חשוב זה שנישאר ביחד. אני מאמין בעצמי וביכולת שלי להביא את השינוי ושנראה הפועל תל אביב טובה יותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות