fbpx

כדורגל, ליגת העל: איך בית"ר ירושלים סידרה ליריבתה העירונית הפועל ירושלים, מקום בפלייאוף העליון?

בית"ר ירושלים הפסידה בטדי להפועל תל אביב, 3:1, וסיבכה את עצמה במאבק על כניסה לפלייאוף העליון. עוד יריבה אדומה ששמחה מהתוצאה היא היריבה העירונית הפועל ירושלים, שבזכות ההפסד של בית"ר, הבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף העליון
הישאם לאיוס מהפועל תל אביב חוגג עם חבריו את הניצחון על בית"ר ירושלים צילום: מסך, ערוץ 5

בית"ר ירושלים החמיצה הזדמנות פז להיצמד לפלייאוף העליון, זאת מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, אך בעטה בדלי והפסידה בביתה להפועל תל אביב, 3:1.

חניכיו של המאמן חיים סילבס היממו את הבית"רים עם שער מוקדם שכבש הרווה איליץ' בדקה ה-15. בדקה ה-45 נותרו האורחים מתל אביב בעשרה שחקנים לאחר שאל ים קנצפולסקי, ספג כרטיס אדום והורחק. העונש היה מיידי שכן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השוותה בית"ר מרגלי דנילו אספרייה, 1:1. דווקא כשהיה נדמה שהיתרון המספרי של בית"ר יעבוד לטובתה במחצית השנייה, קרה בדיוק ההיפך. בדקה ה-82 היה זה אלן אוז'בולט שכבש והחזיר את היתרון לאדומים, 1:2. עמוק בתוספת הזמן סגרה הפועל תל אביב את הסיפור עם שער שלישי שכבש הישאם לאיוס. בסיום, 1:3 להפועל תל אביב שעושה צעד חשוב ובורחת מעט מהקו האדום. עבור חניכיו של המאמן יוסי אבוקסיס מדובר במכה מוראלית קשה, שכן הם יצטרכו לנצח במחזור האחרון את בני סכנין בסכנין, בעוד שליריבתה למאבק על כניסה לפלייאוף העליון, מ. ס. אשדוד, מצפה משחק חוץ לא קל נגד מכבי נתניה, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ההפסד הבית"רי גם סידר ליריבה העירונית, הפועל ירושלים, מקום בפלייאוף העליון, ללא קשר לתוצאה שתשיג במחזור הקרוב, בו היא תארח את מכבי בני ריינה.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

שיתוף ברשתות החברתיות