fbpx

כדורגל, לאומית: הליגה הסדירה הסתיימה. מי הקבוצות שיהיו בפלייאוף העליון ומי הקבוצות שייאבקו בפלייאוף התחתון

המחזור האחרון של הליגה הסדירה סיפק לנו המון מתח, דרמות, מהפכים, שערים בתוספת הזמן, צמצום פערים בצמרת, פתיחת המאבק נגד הירידה וקבוצה אחת שחמקה ברגע האחרון ממשחקי הישרדות והשתחלה לפלייאוף העליון. כל המשחקים, התוצאות, מבקיעי השערים ורשימת הקבוצות שישחקו בפלייאוף העליון והתחתון, בכתבה הבאה
יהיו בפלייאוף העליון. שחקני הפועל עכו חוגגים את הניצחון על עפולה צילום: באדיבות אבי צרפתי

מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה סיימה את מפגש החוץ שלה נגד השלישית בטבלה, עירוני טבריה בתיקו, 2:2.

עידן גולן העלה את הטבריינים ליתרון, 0:1 בדקה ה-10. מוחמד הינדי השיג שוויון מהיר כשכבש בדקה ה-15. טל בן חיים השלים מהפך בדקה ה-39 והוריד את קבוצתו להפסקה כשהיא ביתרון, 1:2. בדקה ה-83 כבש חוליו סזאר המקומי את שער השוויון שהוביל חלוקת נקודה לכל קבוצה.

למרות איבוד הנקודות, שמרה מכבי פתח תקווה על מעמדה בראש הטבלה כשהיא עם 61 נקודות.

מי שניצלה זאת הייתה היריבה העירונית, הפועל פתח תקווה, שגברה בביתה בקרב צמרת על הפועל אום אל פאחם, 0:2, בזכות צמד שערים של אופק אושר בדקות 5 ו-60.

להפועל פתח תקווה 60 נקודות והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון.

הפועל עכו, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, רשמה ניצחון ביתי דחוק על הפועל עפולה, 0:1, בזכות שער של המחליף ננה במפה בדקה ה-60. ההפסד הוריד את הפועל עפולה למקום התשיעי בטבלה ושלח אותה להיאבק בפלייאוף התחתון.

הפועל כפר סבא הביסה בחוץ את הפועל רמת השרון, 1:5, ונכנסה ברגע האחרון לפלייאוף העליון. האורחים מכפר סבא פתחו בבליץ אדיר וכבר אחרי 25 דקות היו ביתרון מבטיח של 0:4. כבשו: יואל אבו חצירא (דקה 4), אליאן רוחנא (דקה 12), עומר פדידה (דקה 16) וסתיו טוריאל (דקה 25). בן רייכרט מרמת השרון צימק בפנדל מדויק בדקה ה-60 ל-4:1, אבל המילה האחרונה הייתה של כפר סבא שבדקה ה-78 נעצה שער חמישי אותו כבש יואל אבו חצירא.

מכבי אחי נצרת ובני יהודה תל אביב נפרדו בתיקו, 2:2 דרמטי.

סאלח חוסיין העלה את הנצרתים ליתרון 0:1 בדקה ה-23, ורגע לפני סיום המפגש התחולל המהפך של הזהובים. אמיר עגייב השווה בדקה ה-88 ל-1:1, ודקה לאחר מכן כבש יניב מזרחי את השני בדרך ל-1:2 לבני יהודה. נגמר? חכו. עלי כנעני מנצרת איזן בתוספת הזמן ל-2:2.

הנקודה הזאת הספיקה לבני יהודה להיכנס לפלייאוף העליון.

משחק נוסף שהסתיים בשוויון דרמטי היה במפגש בין הפועל ראשון לציון למכבי קביליו יפו, 2:2. דובב גבאי העלה את היפואים ליתרון 0:1 בדקה ה-18. במחצית השנייה, מהפך. מוחמד במבה כבש צמד מהיר בדקות 57 ו-59 והעלה את ראשון לציון ל-1:2. איציק שולמייסטר כבש שער שוויון עמוק בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל נוף הגליל הביסה את היורדת אדומים אשדוד, 0:5, ורגע לפני תחילת הפלייאוף התחתון החזירה לעצמה תקווה בהתמודדות על ההישרדות בליגה. יבגני ברקמן פתח את פסטיבל השערים בפנדל מוצלח כבר בדקה ה-10. בדקה ה-30 הכפיל אלון בוזורגי את היתרון ל-0:2. והיב חביאללה התכבד בשער השלישי שהובקע בדקה ה-32. ג'וליאן שלופה כבש את השער הרביעי לזכות נוף הגליל בדקה ה-56.

בעקבות הניצחון צמצמה נוף הגליל את הפער מהקו האדום ל-6 נקודות.

הפועל רמת גן ומועדון ספורט כפר קאסם, סיימו את המפגש ביניהן בתיקו 0:0 משעמם.

אז זהו, הליגה הסדירה תמה ובשבוע הבא תצא הליגה לפגרה. משחקי הפלייאוף יחלו בסוף החודש (31 במרץ) עם המפגשים הבאים: מכבי פתח תקווה – הפועל עכו, הפועל פתח תקווה – הפועל כפר סבא, הפועל אום אל פאחם – בני יהודה ת"א, עירוני טבריה – מכבי קביליו יפו.

משחקי הפלייאוף התחתון: הפועל עפולה – הפועל רמת גן, מכבי אחי נצרת – הפועל נוף הגליל, הפועל ראשל"צ – מ. ס. כפר קאסם, הפועל רמת השרון – אדומים אשדוד.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

שיתוף ברשתות החברתיות