fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: האלופה הישראלית תתחיל את דרכה באירופה, אבל אתם לא תראו את זה

מכבי חיפה תחל את דרכה במוקדמות ליגת האלופות במשחק נגד אלופה מלטה, המרון ספרטנס, אבל אף ערוץ ספורט ישראלי לא רכש את זכויות השידור. ראש עיריית חיפה לשעבר יונה יהב, פנה לגופי התקשורת בארץ בבקשה לשדר את המשחק
דורש את שידור המשחק. יונה יהב | צילום: אלעד מלכה

ראש עיריית חיפה לשעבר, יונה יהב, פנה לגופי תקשורת הספורט הגדולים המשדרים בישראל: ערוץ הספורט, צ'רלטון ו-ONE, בבקשה לשדר את משחקה של מכבי חיפה מול אלופת מלטה, המרון ספרטנס, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (יום שלישי, 11/6, שעה 21:00). "בעקבות אכזבה של עשרות אלפי אוהדי מכבי חיפה בכל רחבי הארץ לאחר שנודע להם כי נבצר מהם לצפות מחר במשחקה הראשון בסיבוב הראשון בליגת האלופות", ציין יהב במכתבו, "אני פונה אני אליכם, כראש עיריית חיפה לשעבר וכאחד שיודע עד כמה המשחק מחר נמצא בלבם ונפשם של אוהדי הכדורגל בכל רחבי הארץ, לצפות בשידור חי ומלא במשחקה של אלופת ישראל בכדורגל. השתתפותה של מכבי חיפה במפעלים האירופאים בשנים האחרונות, בייחוד בליגת האלופות, הביא עניין לכל ערוצי הספורט בישראל. ההעפלה של אלופת ישראל לליגת האלופות גם השנה תניב עבורכם נתוני צפייה וגלישה שיטיבו עמכם בקרב אוהדי הספורט".

לבסוף, מנמק  יהב בפנייתו, כי ישנה חובה של ערוצי השידור לאוהדי הכדורגל בעיר חיפה בפרט וישראל בכלל :"יש היגיון כלכלי, חובה מוסרית ופטריוטיות לאומית בשידור המשחק. לוקאל פטריוטיות לאומית ועירונית היא עדיין ערך חשוב גם עבור שידור מסחרי. אני בטוח שפניה זו תמצא אוזן קשבת ותביא לשידור המשחק".

"זכויות השידור למשחקי מוקדמות ליגת האלופות שייכות לקבוצה הביתית", נמסר בתגובה, "לצערנו, בשלב זה, משחק החוץ במלטה לא ישודר באף ערוץ ישראלי". ראשי קבוצת האמרון ספרטנס עדכנו את נציגי מכבי חיפה בכך שמכרו את כל הזכויות במשחקי הבית שלהם לחברת סטרימינג זרה משבדיה והיא זו שתעביר את המשחק בשידור דרך אינטרנט בשיטת שלם וצפה.

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה עשה ועושה ככל שביכולתו כדי להביא לשידור המשחק בערוץ ישראלי, כולל התייעצות עם אופ"א בנושא, אך לקבוצה הביתית יש את הזכויות על שידור המשחק. נמשיך לעדכן בנושא במידה ויהיו שינויים".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות